1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote "Ik zit vast in Splinter cell" - topic deel 2 alles hier posten.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sam_Fisher, 8 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Japy

    Japy Sega

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    over de poort gaat niet door de prikkeldraad ...
     
  2. Hey japy, in de keuken van dat resaurant gaat ergens een ladder omhoog. Succes ermee!
     
  3. Chiti

    Chiti Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    abbotoir level wheelp

    hi,

    ik zit vast in het abbotoir level. in dit level moet je mariniers redden die gexecuteerd reigen te worden. het level na de chinese embassy.
    Ik ben met wat moeite een courtyyard overgestoken met allemaal zoeklichten en mijnen maar nu ben ik aan de andere kant en kan niet verder.Voor de deur liggen mijnen en ik zie een gat hoog in de muur in een kamer met vuilniszakken maar daar kom ik niet bij, wat nu???

    Alvast bedankt

    Chiti
     
  4. Hey chiti, Je moet daar in die ruimte met die container via de muur omhoog springen naar die opening. Succes!
     
  5. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    geef dan ff een volldig antwoord
    je moet op de vuinisbak staan die precies voor het gat staat.
    neem een aanloop en spring recht op het gat af, druk dan nog een keer op y en je klimt erin.
     
  6. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Heil jou. ;)
     
  7. Slayer

    Slayer xbox is deadly

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi slayer hier ik zit vast op de service room ik ga de glazen deuren na binnen voer de code in 2019 doe een stap en het hele gebouw is weer in rep en roer wat moet ik doen ik heb alle lui afgemaakt ben zelf ook al bij de laatste acces code deur ma heb hier geen code van ik weet het nie meer hoor
     
  8. Sam_Fisher

    Sam_Fisher Guest

    Slayer,

    Je moet ff die andere deur nemen.
     
  9. Slayer

    Slayer xbox is deadly

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    ben verder en moet nu een kerel op mijn rug meenemen na een garage maar moet twee anderen afknallen . wat is het beste eerst de lampen kapot schieten of die kerel op mijn rug meenemen want je kan hem nie geizelen je moet hem neer slaan anders zeg i niks.
     
  10. gegron

    gegron Guest


    je kan hem gewoon neerslaan en meenemen en dan zo nu en dan neerleggen en dan alle ventje neerschieten en hem dan weer ophalen
     
  11. Slayer

    Slayer xbox is deadly

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ze nie neer schieten want dan gaat het alarm af
     
  12. Xstyle

    Xstyle Guest

    wel met die shockers en die soort van ringen, dan zijn ze gewoon k.o

    of sla ze gewoon k.o
     
  13. sexylexy

    sexylexy Guest

    ik zit bij de 4e checkpoint van level 2 ik moet daar mannetjes denk ik vermoorden maar dan krijg ik d emelding: an body haf found
     
  14. Xstyle

    Xstyle Guest

    berg die lichamen dan goed op in het donker

    maar kan je wat preciezer zijn bijvoorbeeld wanneer krijg je een melding................
     
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    whaha lol :+

    ekscjuse mie, mai englis is not soo goode :D
     
  16. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1

    kom een heel eind,alleen red ik het dus net niet.
    Wall-mines heb ik niet gevonden in dit level...helaas...
    Ik red mezelf tot aan het doden van die rus(naam ff ontschoten)...dan blijft er alleen constant 1 kloothommel over die de jappen onder handen neemt.....ben dus weer af......wat te doen?....
    En als er wallmines zijn,waar dan?


    NEVER MIND....ben er voorbij....zonder wallmines(echt niet gevonden)
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2002
  17. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    wat doe joe see, ei kent understent joe??
     
  18. Alanson

    Alanson PS2 raper

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Gompie

    Gompie Xbox rulez!

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit in level 4 (cia) en ik ben bij het checkpoint waarbij je juist uit de lift komt en je die sc 20k moet zoeken. Nu heb je een code nodig om een kamer binnen te gaan en die code vind je bij een bewaker. Maar om die code te bemachtigen moet je dat mannetje vastpakken en ko slagen. Dan kan ik de code bemachtigen. Maar ik dacht dat je in dat level geen bewakers mocht doden. Ik merk in ieder geval niets dat erop wijst dat de dood van die bewaker zorgt dat de missie misloopt. Hoe komt dit?

    greetZ
     
  20. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1

    Lees zelf je tekst nog eens door....let dan goed op het verschil in benamingen....ko en dood.....vat je?
    KO is niet dood.....zodra een andere bewaker hem vind,zal hij hem bij brengen....dat lukt niet met een dead men!!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina