Aan difficulty lager zetten doe ik niet . Ik heb wel zo'n soort staf bij de University laten maken met fireballs, zal die helpen?
Nou, die trollen gaan bij mij zo de pijp uit met de Storm Bow en steel Arrows... En ik ben nu Lvl. 17. Heb zelf meer moeite met die Zombies die hun health automatisch bijvullen. Als ik er zo 1 tegenkom, lok ik hem altijd naar een Guard. Maar voor de rest heb ik niet echt creatures waar ik moeite mee heb.
Kijk eens naar de description van de spell en naar die van de staff...je zal snel merken welke handiger is.
Trollen zijn niet zo moeilijk, je slaat en je doet een stapje terug met block ingedrukt. dan sla je weer en weer een stapje terug. zo krijg je ze altijd wel dood. Ik meestal in 10 klappen, maar ik heb een Umbra (27 attack) en ik ben level 28 met 104 bladeskills. Frost damage is trouwens ook wel effectief.
trouwens, ik heb net de main quest uitgespeeld en dan met je die skeleton key inleveren maarja, die 40+ security blijf je houden
Nee hoor, die +40 hou je niet. Ga naar een andere deadric shrine, doe de quest en je krijgt een artifact. Het artifact die je krijgt na het voltooien van de quest van Mephala is een Ebony blade die op niets trekt, dus doe die i.p.v. de skeleton key weg te geven.
Ben vandaag level 10 geworden. Toch maar eens de Skeleton Key gaan zoeken Woei, sleutel gehaald. Simpele quest
De trollen waar easy met mijn fireball staf. (Had 2 schoten nodig en ze waren dood) Alleen nu heb ik een vraagje, want heb gelezen dat je 2 x tijdens de main quest al je spullen kwijtraakt, betekent dit dan ook dat je de Skeleton Key kwijtraakt? Zoja, hoe kan ik dit dan voorkomen?
1x neemt iemand je equipment af, maar later moet je hem vermoorden en als je op zijn lijk klikt kan je alles terugnemen.
Fok, ik moet voor een quest van the dark brotherhood inbreken bij Matierre in Chorrol. Die damnde deur gaat niet open. Ik heb 30 lockpicks, en een lock spreuk, die ik nog niet kan gebruiken.
Je drukt op A, waardoor er zo'n pin naar boven gaat, wanneer ie helemaal tegen de bovenkant aan is, moet je snel op A drukken zodat ie daar vast blijft zitten. Soms valt ie snel terug, soms weer wat langzamer, dus even proberen en je krijgt het wel onder de knie .
zodra die pick snel naar beneden valt kan je hem de eerst volgende keer vastklikken, zo slecht als ik was zo goed ben ik nu. very hard locks hoeveel het er ook zijn ik heb ze in 1 keer open
er zit een systeem in dat ik vaak gebruik. Op een gegeven moment gaat de lock heel langzaam. als hij de keer erna juist heel snel gaat weet je zeker dat de 3e keer een normale snelheid heeft waarbij hij het makkelijkst is vast te zetten, gebruik dus die 3e keer (check, dubbelcheck go). Maar goed ieder heeft een andere manier waarschijnlijk
Er zijn er ook vrij veel te vinden in Jim's Cave, net naast een Oblivion Gate ten Noord-Noord-Oosten van Skingrad.