1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote 'Mass Effect Ik Heb Hem Al / Waar Te Koop?' Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 22 nov 2007.

1. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net gehaald bij mediamarkt in Den Haag voor 49 eurie :)
    limited edition is daar trouwens 60 euro

2. aqwwqa

aqwwqa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje voor degene die hem al hebben en al paar keer hebbe uitgespeeld ( iemand ? ) : Zijn er meerdere eindes ? Op de ene site staat van wel en op den andere niet... Ik zou het eens graag horen van iemand dat het zeker weet !

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Een paar keer uitgespeeld? Nu al?:D

Maar kan je beter in het echte Mass effect topic vragen, dit is meer het topic waar je mass effect kan kopen etc.

4. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is 20 november verstuurd. Laat het weten als ik hem heb.

5. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kiest niemand voor de gamehubs versie van mass effect dan? Zij claimen dat hij regiovrij is en voor die 35€ ben je iets goedkoper uit dan op play-asia en geen douanekosten? Lijkt mij dus voordeliger dan bestellen bij PA, of zie ik iets over het hoofd?

6. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Tjah wat zou jij zeggen als jij voor gamehubs werkte als je zo'n vraag kreeg?

Dan zeg je natuurlijk ook dat die van play-asia niet regiovrij is.... Ze willen natuurlijk al te graag dat mass effect bij hun koopt en niet bij een concurrent. Of denk ik dat nu verkeerd?

7. Lchero

Lchero Lchero

Leuk Bevonden:
    0
    Nog niemand de game binnen? Die van mij is op 23-11 verstuurd. Hopelijk heb ik m dit weekend nog :)

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb 'm vanochtend bij Play-Asia besteld. NTSC/-J versie that is! :)
    Hij is vandaag meteen verzonden, dus verwacht 'm volgende week woensdag (op pakjesavond :+) binnen!

9. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    20e is Mass Effect Asian verstuurd, vandaag weer niet. Mijn andere bestellingen bij PA had ik wel binnen na 8 dagen. :'-(

Deel Deze Pagina