Rayman Jungle Run maar eens gedownload omdat ik zag dat ie nog maar 0,99 was op WP8. wat een heerlijk spelletje
San Andreas ook op Android. Meteen maar gekocht, meteen een crash na laadscherm. Blijkt bij iedereen te zijn, watsdeze Rockstar.
Ik zoek een schaakspelletje, die je online kan spelen, met ik (Android) vs een iPhone user. Bestaat zoiets?
Deus Ex: The Fall is maar €1 op dit moment. Niet dat ik veel verwacht dat ik het echt ga spelen, maar voor een euro probeer ik het graag.
NBA Jam laatst een keer al gekocht (was toen ook in de aanbieding) maar de touch controls vind ik maar niets
Even dit topic weer eens een bump geven. Voor de RPG fans is er nu een hele vette game: Battleheart Legacy Dit weekend even gespeeld en het is heel verslavend een soort one player world of warcraft
Ja lekker voor d'r bij in het openbaar vervoer of gewoon ff snel tussendoor. Ben al aardig op weg met m'n TH8. Zit in een Nederlandse clan; als jullie willen joinen moeten jullie het maar zeggen.
Over 10 uur is mijn TH naar level 8 geüpgrade. Heb nu ook 2 miljoen elixir dus eerst mijn Lab upgraden en een Dark Elixir pomp kopen.