1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote motoGP 2 training topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door satan21, 6 jun 2003.

  1. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand hoe ik hold a corner moet doen qua afstellingen etc.? ik heb al een motor van 50-0-30-50 daarmee moet het toch kunnen?
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2003
  2. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Even nadenken.. hold the corner was voor mij ook lastig (haalde ik als laatste). Ik heb hem gehaald met de Honda NSR (met de RC was het powersliden te lastig bij de laatste poortjes) en dan goed het "ritme" van de poortjes leren. Midden, rechts, midden, links, midden, rechts, midden, midden ofzo.. weetikveel.

    Als je die weet en veel probeert komt het uiteindelijk wel goed. Ik weet dat ik de laatste 2 poortjes ofzo powerslide, en ergens halverwege ook.
     
  3. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    die heb ik gehaald zonder te powersliden, maar ja nu me custom bike gedelete is moet ik 'm weer opnieuw halen en toenet probeerde ik het al maar de frustatie ligt al erg hoog...
     
  4. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Powersliden is ook niet verplicht, maar ik haalde hem ook uiteindelijk met meer dan 1 seconde speling :) Het probleem voor mij was eerder dat ik vaak net tegen zo'n pionnetje aanreed en werd afgeremd+straftijd kreeg.
     
  5. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hold the corner gehaalt met een RC zonder te powersliden en zonder het gas lost te laten... ik heb deze challenge in twee of drie keer gehaald (waarschijnlijk marzel).

    Zoals Marius al zei moet je gewoon het juiste ritme zien te vinden... dit geld ook voor de challenge op Phillip Island.
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hoe kom je ign weg bij Le Mans bij de "chase". Die gast is namelijk meteen uit het zicht!

    [edit] Heb hem al! trigger half indrukken. [/edit]
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2003
  7. j.la

    j.la j.la pour toi

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom hebben jullie bij credits verdelen geen punten op BRAKE das toch ook belangrijk?
    En gassen jullie met trigger of button??
     
  8. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    heeft iemand nog tips voor lukey heights op philip island? dat is de laatste challenge die ik moet doen daarna alleen nog maar een paar trainingen...
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  9. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is de laatste challenge, die ik ook nog moet (als je de driester chases en hold the corner en perfect lap training niet meetelt). Jerhui vertelde mij om een aan het eind zo strak mogelijk langs de binnenbocht te gooien. Dan moet je het volgens hem halen. Ik zelf ga het vanavond denk ik even met een vier takt proberen. Schijnt ook te helpen.
     
  10. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    je moet de honda RC gebruiken dat scheelt heel wat, je moet verder je credits geven aan acceleration en top speed, powerslide hoeft niet en heeft volgens mij ook geen zin, aan het eind over de curbstones en dan moet je het volgens mij halen, gewoon een aantal keer achter elkaar proberen...
     
  11. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het precies zo gadaan als kaliet het hier uitlegt. [​IMG]

    De laatste bocht strak over de curbstones... en geen rem gebruiken in deze challenge... :+
     
  12. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Die challenges vereisen geduld en soms moet je meermaals proberen, maar wanneer je bv. de eerste keer een seizoen doorloopt moet elke challenge normaalgezien wel lukken met de moto die je op dat moment hebt.

    Ik herinner me 2 plaatsen waar ik moeite had, Barcelona was dat en die andere weet ik niet meer...
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik zag je vraag staan.....vind het zelf ook klote als ik geen antwoord krijg....duzzzz:

    1. Remmen doet je monster al goed. Daarnaast gebruik je de rem niet echt heel veel. De andere zijn eigenlijk domweg belangrijker!!

    2. Ik heb bijna alle variaties geprobeerd. Houd het nu bij de rechter-trigger. Dit omdat dat fijner is en voor mijn gevoel preciezer. Daarnaast natuurlijk omdat "Tuur" ook de rechter-trigger gebruikt.;)

    cya
     
  14. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Vraagje tussendoor; waar schakelen jullie dan mee, in deel 1 gebruikte ik nl. de triggers om te schakelen.
     
  15. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    MEt zwart en wit. is goed te doen. als je een beetje kan schakelen.
     
  16. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Schakelen doe ik met A en B. Deze liggen dichterbij dan zwart en wit is mjin mening.

    En wat dat "No credits op brake" betreft. Ik verlaag mijn Brake soms naar 10 om wat meer op top speed te hebben, maar ik merk dan, dat ik inde hairpins niet meer de controle heb als dat isk een hogere score heb bij Brake. Mijn bike is nu ongeveer 43 15 35 43. Maar ga ik met brake lager dan 15, dan remt dat ding gewoon niet goed meer imho. Ik schiet dan keihard rechtdoor.
    Ik brake trouwens met de rear brake. Misschien moet je met 0 brake wel allebei de remmen gebruiken, maar dat weet ik niet.
     
  17. odebeijer

    odebeijer A Dutch Ghost

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Die achterrem is ideaal voor de hairpins, je sleurt em er zo doorheen, en het scheelt echt seconden. Mijn brake staat op 11 geloof ik en de rest op 49/11/49/50 ongeveer. Ik sta nu op plek 729 van de wereld, dat zal dalijk richting de 1 gaan. Voor de mensen die denken van "remmen met alleen de achterrem, dat lukt nooit" >>> oefening baart kunst. Dat d8 ik in het begin ook, totdat ik op een gegeven moment een bocht door ging. Dat ging echt lekker.
     
  18. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    gebruik jij powersliding?
     
  19. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op satan... stel toch niet altijd van die overbodige vragen. |:-

    Wat maakt het nou uit of hij powerslide... powersliden is tegenwoordig eerder regel dan uitzondering. Haast iedereen in de top duizend gebruikt powersliden.

    De vraag of mensen powersliden is al honderden malen gesteld ondertussen moet het antwoord toch wel bekent zijn.

    Als je echt interessante informatie wil hebben, dan moet je naar specifieke onderdelen in de circuits vragen, zoals in welke versnelling iemand een bepaalde bocht neemt enz.

    Sorry, maar dit moest ik even kwijt ;)
     
  20. j.la

    j.la j.la pour toi

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx voor het alsnog antwoorden op mijn vraag over die brakes.
    Ik gebruik voor dat de bocht er aankomt de brake knop en als ik eenmaal in de bocht ben dan gebruik ik de achterrem.
     

Deel Deze Pagina