1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote motoGP 2 training topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door satan21, 6 jun 2003.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dus jij powerslide ook!! ;)

    Ben bezig met Suzuka (champions). Bij de eerste bocht zie je Checca de bocht telkens ruim nemen. Dit zodat ie de tweede scherper instuurd. De andere (Rossi,Capirossi, etc ) doen dit niet. Wat is nu het beste daar??

    Het lukt me niet om door de eerste bocht te powersliden. In de tweede bocht lukt het wel.

    ps. Die sukkels rijden mij en elkaar 9 van de 10 keer onderuit in deze twee bochten. 8)
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2003
  2. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik powerslide de eerste bocht in zijn 5de versnelling van buiten naar binnen... ga dan uit mijn slide, schakel terug naar zijn 3 en neem de 2e bocht met een powerslide aan de binnenkant.

    Je kan hem ook in zijn 6 en 4 nemen, maar in ben meestal sneller met 5 en 3.
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik ben idd ook van buiten naar binnen gegaan._O_ Dit uiteraard met resultaat.

    Heb gelijk Phakisa ook maar gehaald. :)

    Gelukkig ben ik bezig met een automaat dus heb ik daar nog geen kopzorgen over. Laatst iemand gesproken die in de top 100 rijdt met een automaat. Makkelijker sliden zegt ie.......pfjoei dus niet schakelen voor mij. Als ik maar onder de 3500 kom!!
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2003
  4. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik zelf powerslide de eerste in 5 en de tweede in 4. Soms redt ik het niet en moet ik terugschakelen in de powerslide naar 3. Ik probeer in dit geval in de eerste bocht niet te veel langs de binnenkant van de bocht te sliden, maar blijf juist een beetje aan de buitenkant. Dan zet je de powerslide in 4 ruim voor de tweede bocht in en moet je het altijd kunnen halen.
     
  5. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik neem hem in 6 en 4. Powerslide de eerste, maar als ik hem "coast", dus voluit in zijn 6 zonder powerslide neem kom ik in principe beter uit voor de 2e bocht. Het gevaar daarmee wel is dat ik hard op mijn remmen moet (in mijn geval achter-rem) en dan tijdens het inzetten van de powerslide in 4e versnelling voor die 2e bocht ga ik te vaak onderuit.

    Oplossing is om de 1e bocht in 6 te powersliden en vervolgens iets rustiger af te remmen en die 2e in 3 of 4 te powersliden
     
  6. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb gisteren effe geoefend op powersliden in MOTOGP1 en het ging best goed, heb meteen een aantal keer mijn ronderecord op mugello verbeterd!
     
  7. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    @ALL:

    Ik mis nog 3 trainingen en een aantal in Champignon. Ben uiteindelijk in Champignon wel 1e geworden maar op 5 banen 2e en kwam tot de conclusie dat je dat geen extra punten krijgt ?!

    Ik rij op die NSR 500, maar kom in mijn ogen (ook bij de bijna perfecte lapp) een 100e van een seconde tekort.
    Ik powerslide al lekker, maar laat hier en daar wat kleine dingen liggen kennelijk.

    Is het verstandig dat ik een andere motor neem met een iets hogere topsnelheid ?
    en zo ja, welke ?!

    Heb inmiddels mijn bike staan op: 40-10-50-50 geloof ik.

    En krijg je op Legend ook nog extra riders punten als je 1e wordt ?

    Roeps een wat !

    BEDANKT: Sir White NL
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2003
  8. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    @Witkees:

    RTFM :D !!! Daar staat alles in over het punten toekennen voor je custom bike. En aangezien jij dit spel hebt gekocht, zou je hem ook moeten hebben?

    (oh, voor de n00bs .. RTFM = Read The F#cking Manual :D)

    toch zal ik je even helpen. Voor elke race op rookie krijg je bij winst 3 punten. Op pro 4 (als je die 3 van rookie al had, krijg je er nu maar 1) op Champion 5 (had je hem al op pro, dan weer maar 1 extra enz..) en op Legend 6.

    Betekend dus dat je 1e moet worden om die punten te halen. Voor elke positie die je onder de 1e plaats eindigt, gaat er 1 punt die je kunt verdienen van dat aantal af.

    Btw, champignonnen zijn heerlijk maar hebben weinig met motorsport te maken :eek: :confused:
     
  9. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    hahahahhahahaha champignonne, tsja 't was nog vroeg he toen sir white zijn post schreef
     
  10. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is dat je zo snel rijd, maar anders had ik je er vanaf getrapt.
    hahahahah LOL

    Was nog niet wakker, maar bedankt voor de uitleg, dat scheelt weer lezen.

    groeten
     
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    :eek: ik ben helemaal niet zo snel, mijn zusje kan toevallig gewoon erg snel rijden en die rijd altijd onder mijn naam met een custom voice mask.

    Ga je me nu trappen :+ }:] ??
     
  12. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Je klinkt wel als een oud wijf ( O-) ), maar ik had niet gedacht dat dat je zusje zou zijn. waaaaaaaaaaah lachen

    Ik zie je binnenkort wel weer op LIVE, gaan we een partij'tje 1-vs-1 doen. Altijd grappig :+

    Ik hoef nog maar 1600 plaatsen te stijgen, dan kom ik in de buurt.
     
  13. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    waaaaaaaaaaat? ben jij niet zelf naar de 60e plaats toe geklommen? hoe heb je dan dat gamekings gedoe gewonnen?:p
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2003
  14. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Moderators doe eens wat aan deze vervuiling. De wereld gaat al naar de kloten en nu dit forum ook al. Gewoon allemaal ophouden oke. Kappen. Niet meer doen. NEEEEEEE, ik vindt dit niet meer leuk.

    Vreemde stem: "Ahum". Dschadir: "Jahaah?" Vreemde stem: "Have a break, have a Kitkat". Dschadir: "Aaahh, ja dat is beter". * Komt tot rust en kan weer helder denken. :)

    Ik werk eigenlijk alleen nog maar aan mijn custom als mijn tijden niet omhoog gaan. Kijk, ik zit nu op Champion (kijk naar de spelling Sir White, niet al te moeilijk lijkt me :) ) en daar moet ik nu op Brno rijden en daar zie ik toch zo tegen op. Zo'n lange baan en 60 keer proberen. Maar ja ik moet wel, want anders kan ik de openstaande challenges niet halen op de circuits die nog komen gaan.
    Op dit moment ben ik lekker al mijn records aan het breken en is mijn missie bijna vervuld. Thor NL achter laten op elk circuit. Alleen Rio en Brno (dacht ik) nog. Wat ik overigens wel vreemd vindt, is dat ik soms op bepaalde cicrcuits nog gewoon meer dan 2 seconden kan winnen. Met dezelfde bike.
     
  15. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    @Dschadir:

    Ik zit je op de hielen. Dus je moet een beetje doorrijden.
    Sta nu geloof ik 1440 ste.
     
  16. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    WHAAA jullie geloven het nog ook? :+ de enige keren dat mijn zusje mijn xbox opstart, is om een DVD te kijken of om munch of Toejam & Earl te spelen.

    Anyway, ontopic weer. Ik ben te hard naar beneden gekeldert de afgelopen dagen. Vandaag is mijn missie om op Catalunya, Mugello, Sachsenring, Philip Island, Sheridan en Rio een snellere tijd te lappen. Op elk ander circuit waar het ook nog lukt, is mooi meegenomen ;)
     
  17. Stefan1973

    Stefan1973 The Mighty

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Sta alweer voor je op sommige circuits :D voorsprong is ook weer opgelopen naar 10 secs. :D
    Ik ben gewoon beter O-) O-)
     
  18. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Hé Thor ouwe rukker,

    Die 10 seconden kan je wel vergeten. Het verschil is nog 1 seconde. Dus vanavond gaat je tijd eraan en zal ik je plaats innemen op de World Ranking !

    hahahah LOL

    Weer 180 plaatsen gestegen.
    Ben nu 1.207e !
    Tot vanavond

    Sir White NL
     
  19. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zit ook "vast" op brno
     
  20. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Pas op wat je zegt. Anders ga ik me vanavond even heel kwaad maken en rijdt ik al die tijden aan gort.

    Ik heb nu eindelijk alle challenges gehaald. Lucky Heights op Philip's Island met de hakken over de sloot. Wat heb ik die vaak moeten proberen. Je moet echt strak langs de binnenbocht rijden (thanks Jerhui) daar om te finishen binnen de tijd.

    Is het overigens slimmer om de circuits die je in Champion niet gehaald hebt door regenval opnieuw te doen in Champion (nieuw seizoen) of kan je gewoon op Legend verder proberen te gaan en daar 2 ipv 1 punt halen op de gemiste circuits.

    Wie nog een tip heeft voor Hold the Corner mag zich melden. Wat een waardeloze training zeg.
     

Deel Deze Pagina