Bij deze heb ik mij voorgenomen om me vandaag heel kwaad te maken en al je tijden (en die van Thor en macouno) aan gort te rijden. Deze opruiende taal had ik net nodig. Een beetje Thor uitlachen, hè. Vanavond haal ik je weer in. [Terugkrabbelmode] Mocht dit niet het geval zijn, dan hoop ik dat een moderator deze post wil verwijderen.[/Terugkrabbelmode]
Hé Dschadir: Ga je nu nog rijden of hoe zit dat ? Heb gisteren weer 1,5 seconden op je goed gemaakt. Vanavond geen tijd, dus grijp je kans !
Ja ik heb alles eerst netjes in champion gehaald voor ik aan legend begon... en steeds alleen tracks serieus gedaan wanneer het met qualify niet regende, en daarna tijdens de race ook droog was. Was dat niet het geval, dan volgend seizoen maar. En dan dus de tracks die je al hebt gewoon even snel doen. Duurt effe, maar werkt wel. Enne allemaal 1 lap races. Hold the corner is klote ja. Ik heb hem pas gehaald toen ik bijna al m'n punten al had en met m'n RC met korte wheelbase, high gears, soft tires, 5/5 suspension. Oh enne die laatste (perfect lap) die is pas erg... maar wat bij mij perfect werkte was met m'n RC, soft tires, normal gears, 1500 wheelbase, alle punten op acceleration/cornering, 40 op braking en wat over was op top speed.... en dan.... Lukte het me plotseling makkelijk toen ik de suspension op 10/10 zette, Dat werkt met de RC in de regen geweldig.
Gister erg lang slamom + 180 geprobeerd, maar ik vind hem echt lastig, pionnetjes zijn geen probleem, die kom ik vol gas voorbij, heb meer problemen met het draaien, wat is de beste manier om dat te doen? En welke motor is het handigst voor deze Challenge. Overigens ga ik perfect lap wel halen vanavond Gister al paar keer heel close.
heb vandaag mijn record op brno verbetert iets van 1:41:75 ofzo no gvet slecht als ik het zo hoor maar tog... had wle ff mijn rider gedelete .. maar nu overnieuw begonnen en heb alle challenges behalve eentje op catalunya.. op naar pro..!!
Ik heb ook een keer mijn rijder eraf gegooid. Gelukkig is het spel zo goed, dat je het gewoon weer opnieuw begint. Ik wil binnenkort ook weer ff verder. Ik heb helaas (*#!@$ weinig tijd.
Gisteren en vanochtend/vanmiddag weer ff geracet maar nadat ik ben begonnen aan MM3 is heel mijn MotoGP flair verdwenen
Ik schrok me dood. Een niet-online gamer die 1:41.75 rijdt! Zit ik daar met m'n 1:42 hoog!!! En toen realiseerde ik me ineens dat ik in de war was en op het punt sta bij Brno in de 1:31 te geraken
HAHAH dagt al... ben ik zo goed maar ik loop egt op elke baan 10 sec achter terrwijl ik egt to the max rijd... leer je dan zo goed te rijden op live?
hoe komt het toch dat iedereen zijn rijder steeds delete is dat iets wat je onbewust zomaar doet ofzo? Ik neem aan dat je toch ergens op delete moet drukken om dat te doen.
De ene keer kan je bij het keizen van de rijder met de Y knop de rijder 'editen' en de andere keer verwijer je 'em Althans, ik geloof dat je in MGP1 met de Y knop je rijder kon bewerken, en in 2 verwijder je hem
volgens mij leer je over live niet beter rijden als over singleplayer, de meeste goede tijden zijn volgens mij namelijk allemaal in timetrail neergezet.
Mwha het is vooral als je dan weer aan het rijden bent en ziet dat je nog zoveel seconden op je vriend moet goed maken bijvoorbeeld dan probeer je dat ook te doen en dat gaat dan bij mij tot in de laatste uurtjes, volgende dag lacht jij hem uit volgende dag hij jou weer enz enz... Je snapt het er hangt een lekkere competitie sfeer die heel erg verslavend is (bij mij teminste). Die ik bij de single player nooit gehad zou hebben.
Heb nog geen live, en dus zijn mijn tijden ook nog niet goed, moet nog aardig wat challenges rijden, wat een karwei, maar het gaat lukken. En jongens bedankt voor de uitleg van sommige challenges.
hoe hebben jullie die oefening op phillis island gedaan? met die snelle bochten, krijg hem maar niet voor mekaar, wat ik ook doe. De snelheid en acceleratie staan helemaal vol, help me
Uhm vraagje mensen wie heeft er een goede regen setup voor mij want ben net begonnen aan legend maar met die regen zo ben ik alweer snel geneigd om daar mee te stoppen :{! Wouter bedankt voor de info hier beneden zal eens kijken of het werkt !