1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote motoGP 2 training topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door satan21, 6 jun 2003.

  1. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Iedereen heeft het over MGP2 terwijl ik in 2 weken alleen sonic circle online heb gezien!

    Spelen jullie s'nachts of zo?

    Ik was afgelopen week begonnen met mijn rookie-year en, waarschijnlijk net als iedereen, ongeslagen kampioen geworden.

    Ik had echter niet al mijn challenges gedaan maar was wel naar next-season gegaan.

    Ik ben dus overnieuw begonnen.

    Even nog een vraagje, ik ben mijn rookie year met een RC begonnen, als ik nou een NSR wil hebben moet ik dan met een NSR een careermode starten of kan ik in de opties gewoon een andere motor kiezen.
     
  2. mdemos

    mdemos Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    via edit rider (geloof ik ) kan je een andere motor kiezen, je hoeft niet een nieuwe careermode te starten.
     
  3. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    je kunt steeds alles blijven wijzigen.
     
  4. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    kan iemand mij precies uitleggen hoe je moet powersliden, want ik moet telkens blijven remmen tijdens de powerslide om de bocht fatsoenlijk te nemen??? en dat zou niet moeten lijkt mij, dus wanneer precies moet je hem inzetten, en moet je erbij nog voor de bocht remmen?
     
  5. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb je wel je setup aangepast? Als je nl bijv je wheelbase op 1500 laat staan, is powersliden al veel lastiger en vooral minder bruikbaar.

    Zet hem op een 1420 of 1440 als je wilt gaan powersliden. En later als je het helemaal snapt op 1400. Dat is wel erg tricky, maar ga je ook sneller (scherper) mee door bochten.

    Over het remmen; hangt helemaal van de bocht af. Neem Jerez. Ik neem de 1e bocht door terug te schakelen naar de 4e versnelling en rem tegelijk een heel klein beetje. Dan gooi ik hem vervolgens al vanaf het "ingaan" van de bocht in een powerslide, en trek ik hem zo door de bocht heen.

    Als je echter nog aan het optrekken bent, hoef je dus niet te remmen. Dit is gewoon een kwestie van heel veel oefenen en tweaken.

    Suc6! en ik hoop dat dit je een beetje geholpen heeft...
     
  6. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    dank dank... ik heb mn bike op 1440 staan, dus dat is niet echt het probleem, maar ik denk dat het gewoon iets meer oefenen wordt voor mij, iig heb ik zeker wel wat aan je tips... ;)
     

Deel Deze Pagina