Het grote Oblivion Level Thread.

Discussie in 'Algemeen' gestart door MiGilleS, 3 apr 2006.

1. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    of dat je niet slaapt :p

2. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    zou heel dom zijn :+

3. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had ik een keer ik ging pitten level bij ik denk heej doe ik nog is en nog is...

uiteindelijk van level 4 naar level 11 gegaan:p

4. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    Bullleta... das wel erg dom van je... je hoort het als je een LVL om hoog ben, dan ga je slapen en ga je een LVL om hoog daarna hor je het wel weer... dus das geen glitch....

5. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    PRaten met mensen kan je heel snel omhoog.. Gewoon doen en dan heletijd met je knuppeltje rond draaien en op A drukken (kan je gewoon tv kijkende doen!).

Sneak: Gewoon de heletijd sneakend achter iemand aan lopen, dan gaat het omhoog.

In de arena kan je magic (maakt niet uit welke) en met pijlenboog trainen:
    -als het hek open gaat, staan er naast jouw 2 van die blokken daar kan je gewoon opstaan. Die gast kan je niet aanvallen ( behalve met pijl en boog of magie). En als je nog hoger spring kan je op een ontzichtbare muur springen. Dan kan je overal heen lopen (mij 1 keer gelukt:)) maar kijk uit je kan achter die 'dichte' hekken vallen en dan kom je er niet meer uit. Alleen met een load game..

(heb alleen die met praten gedaan, en die sneak kwam ik perongelijk achter (:+) En de arena zat ik te vluchten voor die 'pro's' die daar vechten dus daar kwam ik ook perongelijk achter.:)

Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  6. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Erg snel uplevelen is mogelijk door je Major Skills goed uit te kiezen. Mijn character bv. is een Mage en heeft daardoor 6 magie skills als major skills en 1x alchemy. Aangezien ik als mage ook veel magie gebruik, gaan mijn major skills echt ontzettend snel omhoog. Nadeel hiervan is dat je bonuspunten krijgt voor je major skills en niet de andere skills. Wil je een character dus helemaal maxen dan moet je denk ik zorgvuldig uitkiezen wat je gaat uplevelen, zodat je ook een bonus kunt geven aan de andere skills.

7. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0

zij ik dat dan..?

8. annemiek1001

annemiek1001 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Poehee, ik ben al een paar uur aan het gamen en ben nog niet verder beland danm level 2. Ik ben een Khaijj & Thief en moet de volgende skills trainen: Acrobatics +10, Athletics +5, Blade +5, Hand-to-Hand +10, Light Armor +5, Security +5, Sneak +5.

Hoe ik blade, hand to hand, sneak en security train is me duidelijk (dat lukt al aardig), maar hoe werk ik bijvoorbeeld aan light armor, acrobatics en athletics?

9. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Light armor, trek een light armor aan en koop wat health potions en laat je door de één of andere rat lang aanvallen zonder te verdedigen, drink een potion als je health laag is en repareer je armor af en toe.

Acrobatics, druk veel op springen

Atlhletics, zodra je beweegt train je. Zwemmen gaat wat sneller.

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Sneak > voortdurend gebukt lopen
    Security > Veel locks picken

11. annemiek1001

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan ik als light armor dragen (wow ben echt nog een groentje in dit spel)?? Ik heb nu een ijzeren pak aan dat ik bij de fighters guild heb gehaald.

12. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik zie dat ik kan up levelen dan w8 ik altijd een tijdje ik probeer dan stats die bij volgind vol zijn naar een volgnde level te brengen voor dat ik up level :D

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    in je Inventory menu staat wat voor soort armor het is, Light of Heavy

14. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als je naar je inventory lijst gaat kan je het per onderdeel zien. Selecteer het onderdeel en je ziet rechts van het onderdeel of het light of heavy is. Een ijzer iets lijkt me heavy ;).

Je kan bij de meeste (wapen)winkels wel iets van een fur armor (=light) kopen.

15. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    IJzer is idd meestal heavy, maar ik denk dat ze een Chainmill(?) suit aan heeft, verder is light armor Fur, Leather, Glass, en nog een paar (zie ook armor thread)

16. annemiek1001

Leuk Bevonden:
    0
    Nou echt super! Thanx voor de info allemaal!!!
    Kan ik vanavond weer wat speeluurtjes vullen!

17. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Alchemy level up

Gebruik de duplicatie glitch op 2 plantjes, voedsel or whatever.
    Zorg dat je genoeg van beide heb en dat je ze ook met elkaar kan mixen.
    Ga naar je alchemy setje en selecteer die 2 gedupliceerde stukken en blijf op X drukken. Als je 60 pijlen heb dan heb je van beide stukken 60 pieces en ben je na elke 60 potions iig een leveltje of 3 omhoog. Verkoop die potions weer en gebruik het nogmaals.

Ik keur het niet goed maar tsja iedereen kan het zelf wel bepalen of je het gebruikt. Je word er ook niet echt rijk door aangezien je minstens 10 per potion krijgt.

18. Candyman

Candyman Guest

Ik spring altijd als ik loop waardoor ik ongeveer de status aap het gekregen. Sneaken tijdens het lopen doe ik ook wel eens maar dit gaat irriteren doordat het zo sloom gaat. Ook maak ik heel veel nutteloze drankjes en gebruik ik altijd magic als ik rond loop. Als ik de stad uitga zorg ik ervoor dat ik energie en krachten voor magic heb.

19. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben lvl 1 en heb iets van 7 uur gespeeld.. ( wel 2 chars ) ik ga vanmiddag als ik tijd heb PROBEREN om op te lvl'en .. ben btw sorcerrer anyone got some tips ?

20. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit nu op level 11 na 35 uur...

blocken heb ik flink opgekrikt in de arena quests (met de moeilijkheidsgraad wel flink omlaag geschroefd, dat dan weer wel:))

Deel Deze Pagina