ik heb er 3 gehad.. alleen ik zat bij een bij de main quest en dat wou ik niet omdat ik te laag lvl was (lvl 1) en heb ik een Sorcerrer aangemaakt..
Ik zat op level 16(57 uur bezig!!)en had de hele story al uitgespeeld, had een woodelf en dat zijn echt kutdingen , was te lui om overnieuw te beginnen ben nu overnieuw begonnen met een imperial. Sterreneeld:Warrior Klasse:Knight ben nu 4 uur bezig en nog steeds level 1 hoe gaat mijn level nu snel omhoog, weet iemand dat??
Hehe, ik spring me ook kapot . Ik ben pas level 8 na 19 uur spelen, maar ik doe lekker rustig aan en verken de wereld eerst een beetje.
Nou zeg maar als jij erg veel wordt opgepakt volgens mij gaan je skills omlaag als je dat constant doet ga je heel snel van Levels zo word je zomaar Level 50ofzo
Ben Imperial met Birthsign warrior, niet echt getalenteerde magier dus.. Heb eerst fightersguild gedaan en ben nu mages guild aan 't doen, heb allerlei leuke spells maar nog niet genoeg magika of skill. Zelfs de defend spell die skill level 25 vraagt heb ik nog niet dus kan die ook niet zelf verbeteren ofzo. Iemand goede tip?
Koop 'summon scamp' en 'minor life detection' spells bij Edgar's discount spells in het market district van de imperial city. Cast die 2 spells voortdurend zodat je mysticism en conjuration snel omhoog gaat, met als gevolg dat als je levelt je een dikke boost kan geven aan je intelligence. Intelligence bepaalt namelijk hoeveel magicka je hebt. Als je je alteration wil verbeter, die afhangt van het attribute willpower, koop je het best ook een alteration spell bij Edgar en cast je die ook voortdurend. Willpower bepaalt hoe snel je magicka regenereert.
85 uur gespeeld en level 19 (bijna 20) Heb mn hele skill pakket verkeerd gekozen. Echt, wie gebruikt er nou hand to hand? Maar ik vind het helemaal niet erg. Je level maakt echt helemaal geen ruk uit. Als je level 20 bent ligt de wereld voor je open. Ik ben nooit wezen/gaan trainen om te levelen. Ik level wel onder het spelen. Als je echt levels up wil dan moet je gewoon naar master trainers gaan. Train je 5x en je zit al over de helft van je next level balkje.
Bij mage gaat het veel makelijker je kan in 1 min 1 skill op lvlen ( Alteration ) Spoiler je moet open easy look of een andere de hele tijd op iets doen kast/deur/chest
Kerel, daar is toch geen reet aan. Ik vind het juist belangrijk om te levelen door gewoon echt beter te worden in die skills. Ik ben dan ook pas level 21 na 95 uur maar ik beleef er echt niet minder plezier aan hoor.
gewoon je majer skills alleen trainen dan gaat het snel, maar is het zo ddat je je je skills niet hoger dan 100 kan en dan als al die 100 zijn je level 47 bent kun je dan niet hoger, kun je niet hoger level krijgen met minor skills??