1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote Oblivion Level Thread.

Discussie in 'Algemeen' gestart door MiGilleS, 3 apr 2006.

1. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Werkt dat echt? Heb je het zelf geprobeerd? Het is idd wel een goede.. maar volgens mij werkt het niet :{

2. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik wel slecht in oblivion, ik speel al 3 jaar morrowind en ben nog aant levelen

3. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Is dat iets slechts? :cool:

4. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    nee daarom, bij oblivion zit je zo snel al aan je top

5. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    k, srry ik begreep je vorig antwoord verkeerd :eek:

6. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    geen probleem jongen

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Je kan inderdaad blijven levelen door naar de gevangenis te gaan maar enige voordeel is dat je daardoor level up gaat en dus meer magicka krijg en health. je strenght enz kan maar tot 100 dus hoe lang je ook traint beter word het niet --> bij morrowind kon je tenminste je strenght boven de 100 krijgen hierdoor

8. annemiek1001

annemiek1001 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe train ik de skill conjuration. Ik heb geen spell om een creature te summonen en wil die graag een kopen, maar daarvoor moet ik een conjuration level van 25 hebben? Lijkt me lastig om op dat level te komen als ik nog niet kan summonen.....

9. ericr

ericr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan training volgen in Conjuration of je koopt de spel Bound Boots of een andere novice bound spell. Ff naar Chorrol toe voor je spells of naar Edgar Vautrine's discount spells.

Conjuren is heerlijk, hele dungeons laten uitroeien door je conjured creatures. Ben nu een hele Oblivion plane aan het uitroeien met een Dremora die ik constant summon. Knal gelijk omhoog met mijn Conjuration, beetje te snel maar het blijft gewoon lollig om op een afstandje het slagveld te aanschouwen.

Daarvoor al met een summoned scamp diverse ruines en Aylied Ruins uitgeroeid. Maar die scamp is wat zwakker, duurt wat lang zo.

Conjuration als minor skill, heb Destruction en Restoration al als major. Daarmee level je een stuk langzamer dan met conjuration, kan je maar beter in het begin wat extra skillpunten in hebben.

Laatst bewerkt: 1 mei 2006
  10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    je kan 4 levels lang 5 points kopen van trainer (kan maar vijf per level) of je kan bij die discount spell shop (tegenover best defense en naast die staf winkel in de imperial city) bound dagger koppen --> alle bound nog wat zijn ook conjuration skill --> bound dagger heb je maar level 5 voor nodig

11. annemiek1001

annemiek1001 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij wie volg ik een conjuration training?

12. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klik..

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Waar kan ik die spells voor conjuration het beste kopen? Heb nu alleen de skeleton (hoort bij Dark Elf?). Als ik vervolgens andere creatures heb, level ik dan ook sneller up?

14. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://es4.titoafric.com/spells.pl?type=2&id=46

Klik op de naam van de NPC's om hun locatie te weten te komen.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zie alleen niet wat ze aan schade doen. zou ook niet weten welke skeleton ik nu heb (of is dat een unieke?)

en hoe zit het met levelen, gaat dat sneller bij sommige creatures, kosten sommige beesten meer magika?

16. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is eigelijk het hoogst??40??

17. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe sterker het beest, hoe groter de magicka cost (check magic menu), net zoals bij de andere scholen, logisch toch.

Die skeleton is 'uniek' inderdaad.

De summon spell zelf doet geen schade, dus je kan nergens zien hoeveel damage het creature doet.

Net zoals bij andere magic schools maakt het niet uit welke spell je cast, je zal nooit met de ene spell sneller levelen dan met een andere, het maakt niet uit.

@kasumi: www.oblivionmods.info

^^voer daar je gegevens in je zal te weten komen wat je max lvl is. Dit hangt namelijk af van je attributes en skills. In feite kan je het zelf ook berekenen...dat skillsysteem zit zo simpel in een.

Laatst bewerkt: 1 mei 2006
  18. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, of je kunt skills die je toch niet vaak gebruikt als major skills nemen. op die manier heb je controle over hoe je levelt. maar die manier lijkt mij niet leuk, op de een of andere manier. ;p

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik heb daar me gegevens ingevoerd maar dan krijg ik bv dat ik 130 health kan krijgen en ik ben nu lvl 8 en heb 190 :p

20. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij begin je met dat aantal hp.

Deel Deze Pagina