1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote Oblivion Level Thread.

Discussie in 'Algemeen' gestart door MiGilleS, 3 apr 2006.

1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ik doe het wel maar ik ben ook aant powerplayen

2. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    powerplayen is ook wat ik wil gaan doen, dus het is blijkbaar wel verstandig om je luck omhoog te brengen.
    danku!

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    wat is powerplayen? :confused:

4. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Proberen alles totz het uiterste te brengen que stats enz. Mijn ventje krijgt op het laatst alle atributen 100 door elk level maximum aan multipliers te krijgen --> level volgens bepaald schema.

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ohhh ok :) thnx

6. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Voor de echte powerlevellers:
    Gratis trainen door: "Drain Skill 'X' On Self, 3sec." en dan trainen, weer casten en weer trainen enz... Kost weinig magicka en weinig destruction skill :)

Kwam erachter toen master trainer me niet meer wilde trainen (kostte 1050 goud ofzo) met een amulet om...

Laatst bewerkt: 4 mei 2006
  7. Inf1nity

Inf1nity Guest

Vraagje: bijv. in de dark brotherhood trainings haal staan poppen waar je op in kan hakken, of cirkels waar je met je pijl en boog op kan schieten. Als je dit doet, gaan dan ook echt je level omhoog, of moet je echt op levende creaturs slaan/schieten?

8. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.333
    nee als je een actie uitvoert dan is het al goed. Als ik in een bos loop schiet ik ook fireballs de lucht in om mn destruction omhoog te krijgen, ik raak dan niks

9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    maar met zwaard hakken heeft dit geen zin hoor. (beetje rondzwaaien niet ieder geval moet je echt levende wezens raken)

10. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ook voor destruction is het zinloos zomaar in t rond te schieten...
    Je traint alleen als de actie ook echt effect heeft, daarom is bijv. een 'on self' makkelijk om te spamme... euh, trainen.

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    vooral on self is relaxt. lekker in de stad de hele tijd light op je zelf doen

12. Tomh.

Tomh. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is vooral geschikt voor beginnende characters. Ik heb dit geprobeerd met een nieuwe character, het werkte en ik heb hem weer gewist, want zelf vind ik met cheats spelen op den duur behoorlijk irritant dus ik hou 't bij mn "echte" char. Maar toch wou ik deze tip met jullie delen.

Het enige dat je nodig hebt is Alchemy als major skill.

Vervolgens doe je de sewers, je hebt hier wat voorwerpen verzameld die je verkoopt, je moet nu genoeg geld hebben voor pijl en boog (te krijgen in de market district) .

Haal een boog met een flink aantal pijlen en koop voor het overige geld een paar ingredienten die niet al te veel wegen, maar zo groot mogelijk (fysiek) zijn. Zorg ook dat ze te combineren zijn tot een potion. Je hebt maar 2 verschillende ingredienten nodig!

Vervolgens ga je de ingredienten dupliceren, dit doe je door je pijl en boog te equippen, de aanvalsknop ingedrukt te houden totdat de boog compleet gespannen is, dan op de b-knop voor het menu te drukken, naar je pijlen te gaan en deze te droppen. Vervolgens ga je naar het eerste ingredient en drop je deze ook. Dan verlaat je het menu, hetzelfde doe je voor het tweede ingredient.

Vervolgens raap je alles op en begin je als een idioot potions te brouwen, dit blijf je herhalen totdat de ingredienten bijna op zijn, opnieuw dupliceren enz.

Dit doe je totdat je alchemy lvl 100 hebt (je verdiend ook aardig wat met alle potions te verkopen EN alchemy lvl 100 is sowieso vet handig) .

Als je nu met het verdiende geld (potions verkopen) ook nog eens tussen het slapen door voor ieder level nog 5x een andere major skill traint, moet je tot aardig hoog kunnen levelen.

Je kunt natuurlijk verder levelen als je een character neemt zonder initiele alchemy bonus (dus bijv. een redguard) .

Hoop dat dit nog niet eerder gevonden was en dat jullie er iets aan hebben! Maar nogmaals, spelen met cheats gaat hartstikke vervelen :) .

13. gribbel

gribbel non stop user

Leuk Bevonden:
    0
    als je in de arena tegen een boogschutter moet.
    moet je hem eerst op heel easy zetten. je armor gaat zeer snel omhoog.
    de pijlen zijn op en de boogschutter gaat slaan.
    als je hem dan op heel moeilijk zet kun je mooi nog ff je blade skills trainen.

is ook best handig!

14. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ja, zo kan je ook tegen die gray prince, als je die quist heb gehaald voor hem!
    Dan moet je gewoon difficult heel hoog zetten! En dan op hem gaan hakken :D

15. gribbel

gribbel non stop user

Leuk Bevonden:
    0
    ga ik nu meteen maar eens doen :p

16. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    als je mage bent doe dan Open Easy Lock op kasten bijv in de mage guild en dan ga je gigantisch snel lvl up of praat met een zwerver ergens buiten en maak hem boos dan slaat hij jou en doet bijna geen dmg.

Laatst bewerkt: 6 mei 2006
  17. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik ben net level 8 na 30u maar ook mijn eigen schuld.
    ik ben thieve en ik heb me meer bezig gehouden met stelen en verpatsen... heb al 4 huizen (volledig ingericht) en ook een hoop vette armour.

maar kheb hier toch al enkele trukjes gezien, eens toepassen als ik nog eens gewoon wat wil rondlopen.

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    :eek: :eek: 4 huizen !!!
    ik heb alleen dat huis in anvil :'-( en nog 6000 septims en ben bijna lvl 10
    hoe kom je aan zoveel geld ???? :confused:

19. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    vooral juwelieren overvallen veel geld niet te zwaar dus je kan veel meenemen
    :p
    het kost me maximaal 5 lockpicks voor de zwaarste locks open te breken.

een voordeel als je thiefskills goed zijn...

20. Obi1CanBlowMe

Obi1CanBlowMe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hoger lvlt dan krijg je toch betere armor ( zoja vanaf welk lvl ) want ik zit nog steeds met die fur light armor

Deel Deze Pagina