Het Grote PC Casemod topic

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lord Nikon, 26 mei 2004.

1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    haha houd plexiglas 21 inch scherm en 19 inch en 1 printer???
    :D

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    he zeg niet heel je bereau ;) .GEwoon een stukje met letters ownd by me offeh camping in progres.Heel je bereau lijkt me niet echt zo snugger

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik dacht al
    maar ik kan hier dus nergens uv stiften vinden :mad:

4. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou ook niet 1 2 3 zou weten waar je dat haalt.MAar moet je die dingen niet achterlijk belichten voor enig resultaat

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ligt eraan of het een beetje kwaliteitsstiften zijn denk ik :cool:

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Chatten doe je maar op MSN.

7. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    volgende keer wacht ik wel een uur met posten :confused:

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ow en die "bikkels posten na 3 uur" thread is niet 1 grote chatbox?? :{

weer ontopic:

dit is interessant :cool:

9. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb je toevallig toch niet van tweakers he ;) pc in je auto de how to`s.Erg intresant topic aleen veel te duur.Ik heb wel een id voor een case mod aleen wil ik dat eerst goed uitwerken.Als dat mis gaat namelijk ben ik echt goed genaaid.En ik moet even weten inhoevere het mogelijk is met plexi glas

edit vrees trouwens ook dat iemand er dan met mijn id van door gaat.Of dat het al bestaat.

Laatst bewerkt: 18 dec 2004
  10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    he euh, maak eens wat tekeningen en post ze :cool:
    en ja dat was van dat ene forum waarvan de naam niet genoemd mag worden :+:+

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    LOL nah het id kan ik wel posten ik ga der maar vanuit dat mensen niet zo triest zijn het te gaan jatte.Of het werkt is 1 of het uitvoerbaar is is 2:MAar iig *tromgeroffel* een waterval 8).Hoe wil ik dit doen ? @ plexi platen tegenmekaar met een kleine tusen ruimte (o,5mm bijv)

Hieraan bevistig je een slang die dus water in die spacing spuit.(door middel van conectortjes ofzow).Dan een krijg je dus een soor waterval efect tegen je window.

of het lukt weet ik niet.Ik denk dat het wel mogelijk moet zijn.Maar ik moet het eerst testen en kijken naar de technische mogelijkheden.Ik zal kijken of ik een duidelijke tekening kan maken van hoe ik het in gedachte heb

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    whaha wel dope shit maar of het lukt?
    van dat water komt condens en condens vind je pc niet lkkr
    verder moet je een pompje, een waterdicht systeem en een reservoir hebben
    zou wel vet zijn als het lukte

13. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    alles wat je zegt is waar.Maar dat condens is mijn minste probleem zolang het niet uit die tussenruimte kan.Verder wil ik dit doen in een koolance case.Dus een reservoir heb ik wel.En anders heb ik nog wel wat op het oog.Het gaat vooral of ik het echt waterdicht kan krijgen.En het plexiglas moet ook eenigzins meewerken natuurlijk.Op het moment dat ik het plexi goed aanmekaar kan verbinden met tussenruimte (waterdicht dus)dan is de rest oplosbaar.Ik zal iig is kijken of ik een snelle tekening kan maken met mspaint (staat hier nog niks anders op)

de linker streep is het originele plexi.Rechts het stuk wat er tegenkomt (die dikke stukkjes links boven en onder wat daar tussen zit is de0,5 mm tussen ruimte)
    de uitstulpsels rechts boven en onder zijn bevestegingen van slangen.rood is waar water in komt blouw er weer uit.Als ik iets beters dan Mspaint heb zal ik een duidelijkere proberen te maken

Laatst bewerkt: 18 dec 2004
  14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    hoeveel tussenruimte wil je hebben?
    als je het waterdicht wil maken kan ik alleen kit bedenken (kijk anders op dat andere forum naar die aquarium topic ;) ) en het is ook misschien leuk als je dingen op je plexi plakt zodat de waterval niet rechttoe rechtaan loopt snappie?

15. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    niet te veel tussenruimte (+- 0,5 mm/1mm)>hoe meer tussenruimte hoe harder het water er uit moet komen voor een bepaald opverlakte.En idd is ktte/schroeve 1 van de dingen om hem waterdicht te maken .Over het recht to recht aan:Ik weet niet inhoevere dit te voorkomen valt.Aangezien ik de originele window die al standaard bij de koolance zit wil gebruikn.ALs het mogelijk is wat ik wil met het plexie kan je gaan kijken voor variatie natuurlijk in baantjes ofzow.Al verwacht ik dat als het werk de waterdruk voor genoeg variatie gaat zorgen.IK heb het (zoiets dergelijks)al is in werking gezien in een auto (pimp my ride ;)) ALeen was het daar een stuk breder.Dat word de grootste uitdaging.Om het stylish/"dun" te houden

16. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    1 goede raad stop met dit chatten hier en start msn op :+

17. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    wat is hier chatte aan der zitten 12 min tussen zijn en mijn post.En hij vraagt gewoon hoe ik het wel doen.Thats what this topic is about ...Casemods van je pc en dit is toch wel degelijk een case mod.Exuses als ik het nou verkeerd begrijp hoor.

18. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn toch alsnog ideeën voor casemodding

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    mjah ik werk het liever eerst uit voordat ik dat in mijn systeem ga doen.Water en pc onderdelen is nou niet echt een goede mix.Dus ik spui mijn ideen hier.Maargoed der is al een pm naar killaz.En ik zal hier wel weer posten als er een tastbare mod is ...

20. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk naar mijn monitor, niet naar mijn behuizing :cool:

Deel Deze Pagina