Het Grote PC Casemod topic

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lord Nikon, 26 mei 2004.

1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    als jullie mods zo leuk aan het "niet-chatten" op dit forum willen houden zou ik eens naar dat ene topic kijken in the green mile, dat gaat nergens over, dit tenminste wel, dit gaat over casemodding en of daar nou 1 minuut of 1 uur tussen zit wij blijven aan het onderwerp :{

2. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    ff tussendoor: Killaz, is dat niet waar the green mile voor is ? : onzin ...

Maar als je al je modding geld nou gespaard had, had je nu een alienware kunnen kopen en dan heb je de vetste behuizing van allemaal

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    voor dat geld wat dit gaat kosten en wat mijn pc in totaal kost.Betaal ik nog niet eens de verzend kosten (bewijs van spreken)Verder is je eigen werk je eigen id wat origineel is veel vetter en het geeft ook een grote voldoening als het lukt

4. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    Mjaa das waar natuurlijk :)
    En hoe ziet je pctje er op dit moment uit dan ?

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    1e: jah dus chatten in the green mile mag wel terwijl wij hier gewoon het over iets hebben en het meteen chatten wordt genoemd

2e: jah en dan dan heb je een alienware waar je geen moer aan gedaan hebt, terwijl ik nu 2 kasten heb waar ik echt het gevoel heb dat JIJ het heb gemaakt........dat gevoel is niet echt uit te leggen :)

6. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    mijn kast? saai pre modded.Een aantal paginas terug staat ie .Maar gewoon een standaard window.Die waterval zal in beginsel ook op een standaard window zitten.Maar het id alles.Een case mod is pas vet als er iets eigens inzit.Iedereen kan een window dremelen.Maar een eigen desing of zelf ontdekt moeilijk te dremelen plaatje etc.DAt maakt een casemod

7. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    Je plaatjes waren alweer weg
    vandaar

8. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    toch hm ik heb een sweex xb xenon.Standaard kastje met wat plexi en een blouwe fan in het midden.

9. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat me wel op valt is dat er meestal een redelijk mooie kast staat, maar de rest van de apparatuur is gewoon, tja, lelijk. Dan zou ik toch ook eerder wat voor een mooie 5.1 setje ofzo overhebben als een extra neon buisje...

10. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    mjah het is waar je de prioriteit aan stelt.Mijn beeldscherm is ook niet echt stylish maar ook dat is moddeble.En dit ga ik ook zeker doen.Ik denk dat trouwens dat een grote uitdaging van veel mensen om het zo goedkoop mogelijk te doen.

11. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja of zou mooi en strak mogelijk :D

12. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    mjah ook dat natuurlijk.Maar veel dingen willen modders zo goedkoopmogelijk doen.Iets waar ik niet goed en ben ik ben daar niet technische genoeg voor namelijk.Maar ik heb al; versteld gestaan van projecten die echt uber waren en nouwlijks iets hebben gekost.Weet iemand trouwens of je plexie kan vervormen.Dus gewoon een plexi plaat en daaruit dan een stuk "schrapen"

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    hoe bedoel je vervormen?? in de zin van buigen ofzo??

14. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hier valt toch wel wat leuks mee te doen :D
    [plaatje]http://www.completer.nl/plaatjes/kasten/qteczilver_klein.gif[/plaatje]

deze is goedkoper.....maar echt mooier :confused:
    [plaatje]http://www.completer.nl/plaatjes/kasten/qteczwart_klein.gif[/plaatje]

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    die bovenste is wel mooi, alleen ik vind windows die je harde schijven laten zien niet mooi

16. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    beetje vierkant maar verder valt het toch wel mee :confused:

ik ga ff een andere kast spuiten... eens kijken wat er luckt (heeft er iemand nog een goed werkende moederbort :confused: :eek:

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik zou eerst eens op je spelling letten :+
    lucken? moederbort??
    :D

en wat bedoel je met lukken? of het spuiten lukt?

18. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    lol. das mijn kast :+

19. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    heb jij je pc ook in Rdam gekocht :eek: is da een goede winkel?

20. UnleasH

UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik wil mn nieuwe Aopen kast gaan modden. Ik wil een window aan de zijkant en wat neon casefans. Ik wil ook wel zo'n ding waarmee je alles regelt. Die past in zon 5"25 bay.. Iemand adviezen? Zo ziet ie er uit: Aopen H600B 350w:

Deel Deze Pagina