1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote "PC-Probleem" topic

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Flamingo, 4 mrt 2003.

1. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    IDE,
    thx

2. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Zozo.... m'n pa geeft als antwoord dan weet ik het ook niet.

Maar al met al had je windows er beter over heen kunnen draaien, want nu ben je nog niks verder. Vraag Proxi of Elitian "de It-er" eens die kunnen je vast meer helpen. Van Hardware heb ik zelf namelijk ook geen ene reet verstand van, software wil nog wel. Sterkte......................laat me wel ff horen hoe het nu moest ben altijd wel benieuwd. Het zal me niks verbazen dat het maar een klein iets is.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2003
  3. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dat al gedaan (nadat ik heel veel moest kloten door 1 HD aan te zetten en dan de ander weer uit), maar dan start ie op (nadat ik XP heb geinstalleerd) maar dan komt ie met hetzelfde...:'-(

4. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zie mijn reply in jouw thread.

Ennuh Flamingo, ik hoop voor je dat je "schatje" (zo noem ik mijn pc :D) dadelijk goed draait. Trouwens mag ik vragen welk merk moederbord dat was en was dat sdram of ddr die je erin had zitten? Alvast bedankt :D

5. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Natuurlijk mag dat,

Ik heb een MSI moederbord dat ding is knalrood schijnt de beste uit de test te wezen, en ik heb 512 mb DDR ram. En zodra hij 1 week goed achter elkaar draaid dan word het langzamerhand ook wel mijn schatje :+

Laatst bewerkt: 6 mrt 2003
  6. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lol :D, nee is goed. Ik was al bang dat het een ECS was, die heb ik. Ff wat centjes sparen en bij de eerstkomende beurs een nieuw moederbord en wat ddr'etjes halen. Heb nu 1024 sd erin zitten.

Maar goed, thnx :D

7. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Me pc doet het weer, me BIOS moest opnieuw ingesteld worden, en die gozer van Powerline (winkel) heeft de kabels omgewisseld waar ze aan vastzitten omdat mijn HD aan dezelfde kabel zat als me Writer en dan kan het vertraging oplervren (meerdere datastromen tegelijk), maar hij doet het weer. :D:D

8. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Nou mijn pc is inmiddels ook weer klaar, ik heb 'm nu al 2 dagen draaien en hij is nog geen 1 x vast gelopen of opnieuw opgestart. Het heeft dus waarschijnlijk toch aan het moederbord gelegen, bedankt.........

9. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    vage shit
    ik kreeg net pas een prive bericht die al op 6 maart gestuurt was
    maarja anyway
    FLamingo thanx dat je mij als iemand beschouwd die er heel wat van af weet. Alleen dit probleem had ik ook niet kunnen oplossen :)

10. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Alien is ie FAT32 ? Mischien is een een x in een andere type geformateerd en ondersteund XP hem niet (vraag me niet wat ie niet ondersteund heb me er niet echt in verdiept) ;)

11. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog even een opmerking over het eerste probleem, hebben ze ook XP er opnieuw op geinstalleerd? De kans is heel groot dat XP gewoon ergens een conflict mee heeft. XP heeft nl. de vervelende eigenschap, gewoon te rebooten als ie iets tegenkomt, dat kan dus ook softwarematig zijn.
    Je kunt dat ook omzeilen door die functie uit te zetten door Eigenschappen van je systeem op te roepen, dan geavanceerd, dan opstart en herstelinstellingen en dan automatisch opnieuw starten uitvinken.

Loszittende hardware zoals videokaarten en geheugen kan het nooit zijn, want dan boot ie helemaal niet.

Deel Deze Pagina