Ik wordt er helemaal gek van van die Randstadrail. Ik moet elke dag vanaf Zoetermeer naar Den Haag voor school. Maar elkekeer is er wel weer gezeik. Dan rijdt hij maar 10 KM/H dan is er weer een staking of hij rijdt gewoon helemaal niet. En nu is het weer zo ver. Er zijn twee trams ontsport en nu rijdt er dus helemaal niks meer. Ik wordt er echt helemaal gek van. Ik ga echt een groot deel van me geld terug vragen van me abonnement.
Wat zal ik eens zeggen... In elk geval vervelend ! Maar heel slecht, als dit wel erg vaak voorkomt. Zoals jij aangeeft... Je kunt dus regelmatig niet naar school, door dit soort toestanden? Of heb je nog andere opties voor het openbaar vervoer?
het wordt tijd dat NL eens gaat moderniseren qua openbaar vervoer, hierbij richt ik me vooral op NS, waarvan treinen ook regelmatig te laat komen of gewoon weg niet op komen dagen...
Jaaaaa mooi topic! Eindelijk ff ergens klagen. Ik ben al een aantal keren met de rampstadrail gegaan en het is echt een ramp. Ik heb al paar keer echt lang moeten wachten, door al die wisselstoringen. Echt erg. Ik woon in leidschenveen en binnenkort gaat daar de bus naar den haag weg door de komst van de rampstadrail; daardoor ben ik gedwongen de rr te nemen (studeer ook in den haag), maar ik ben echt niet tevreden met dat ding. Net ook weer vlak bij mij 1tje ontspoord echt niet normaal. Je zou toch zeggen als je zo'n ding maakt dat je wel rekening houd met dat soort dingen en hem pas echt gaat gebruiken al werkt hij goed. Die rr lijkt me echt een beetje een afgeraffeld projec~t.
Zie ze elke dag rijden (als ze rijden). Gelukkig hoef ik er niet zelf mee te reizen en kan ik met de gewone trein.