1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Het grote Rollercoaster Tycoon topic

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 2 feb 2009.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Is imo wel het vetste park uit RCT. Gewoon lekker bouwen. Enig minpuntje vind ik die bergen aan de uithoeken van het park. Ik probeer ze altijd plat te walsen, maar dat kost zoveel tijd en geld. ;)
     
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie eigenlijk nooit zelfgemaakte achtbanen langskomen. Misschien een idee om ze vaker te posten en wellicht een download-link erbij te zetten?
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hoe doe ik bijvoorbeeld een dak oid op een muur, zoals op Tyrant's stad-ding-map zie je gebouwen maar geen idee eigenlijk hoe ik een thema item verhoogd neer kan zetten.

    EDIT: Leuk Scenario, alleen wel vrij pittige opstart :+ Je bent het startbedrag al kwijt voordat je een reuzenrad ofzo hebt staan door al die bomen 8)
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2010
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe sla je ze op in RCT2 dan? Bij deel één weet ik het wel, maar deel twee niet... |:-
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    - Shift ingedrukt houden.
    - Je kunt lenen. ;)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Shift?

    Geld lenen snap ik, maar dat probeer ik wel altijd af te lossen. ;)

    Wat is jullie hoogste kapitaal ooit, zonder de lening erbij?
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik denk dat dat afhankelijk is van hoe lang je doorgaat met je spel :9. Ik heb nu een redelijk park met een paar simpele attracties + 'kleine' standaard achtbanen. Ik maak nu per maand zo'n +- €3500 echte winst.... Ik zit nog niet eens op 2000 bezoekers in mijn park en ik heb nog 85% van het park over om vol te bouwen met achtbanen zeg maar :+.

    Dus dat kapitaal kan zo groot worden als ik het wil hebben, mijn park loopt goed, personeel heeft vaste paden, er worden zelfs geen bankjes meer gesloopt :+
    Lening van €25000 netjes afbetaald natuurlijk :D

    De mensen in mijn park blijven trouwens aan het kotsen zeg, vooral het gedeelte met de achtbanen ligt de hele tijd weer vol... Ik ben nu al €1500 per maand kwijt aan mijn personeel, gaat wat worden als er wat van mijn eigen creaties bij komen :9
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik ga eens beginnen met die scenario's :) Vroeger speelde ik altijd zonder geld, zodat ik gewoon kon bouwen zonder gezeik. Gewoon beginnen met het eerste scenario of gelijk met bijvoorbeeld Six Flags beginnen? :)
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Jah lenen doe ik ofc ;) gaat nu lekker maar het zal nog wel ff duren voordat ik 1000 heb op je park.

    Shift _O__O__O_ Dat was het, had alles geprobeert behalve dat dus blijkbaar...dom :F:


    Je kunt ook het beste al je schoonmakers een (vrij) klein gedeelte toewijzen, dan blijft alles veel beter schoon ;)
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Oneindig geld ftw. :cool:
    Speel dit soort spellen nooit echt serieus, moet heel veel geld hebben anders vind ik het niks aan. :+
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Vond het juist lame met oneindig geld, zonder doel of iets ben ik er meestal snel op uitgekeken ;)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Met wat voor cheat wil je dat dan doen? :{
     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Snap nog niet zo heel veel (hoe je alles moet maken, enz) dus voor de 1e keer vind ik het wel handig.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Hoe doe je dat dan? :confused:
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Cheats activeerde je door een bezoeker zijn naam te veranderen. Stel de cheat voor geld is IKBENFIIENHIERISJEMUNNY dan neem je dat als naam van een bezoeker en dan krijg je geld.
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Je bent weer lekker op een trolling spree yellow :p

    Matrix's Map bijna klaar btw, nog ff een baantje en dan zal ik wel ff wat screens ofzo posten. :thumbs:
     
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik jammer vind:

    - Je hebt óf je entree waar je geld voor kan vragen, óf je attracties. Beide is weg?!
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Bouw attracties met hoge excitement.. Boomstammetjesattractie 1 (geniale naam) levert echt tonnen geld op! Go Karts 1 zijn ook erg populair.
     

Deel Deze Pagina