1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Het grote Rollercoaster Tycoon topic

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 2 feb 2009.

  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet wat je bedoelt hoor, maar in deel één kon je entree voor tegelijkertijd het park en de attracties vragen. Jammer dat dit in deel twee niet kan...
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Kan hier ook... maar alleen kan dat niet bij de scenario van Matrix?

    //edit

    Mijn park is al 3x gesloten, hoe kan ik het ooit halen >.>
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nouja als ik Leafy Lake bijvoorbeeld probeer, dan kan het niet. In bijna elk park dat ik geprobeerd heb kan je niet beide doen.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Hoezo gast. Ik vraag het alleen maar. Heb die game op moment niet eens geinstalleerd op mijn PC. |:-
     
  5. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij kan het ook niet bij 2, ben door jullie gasten ook begonnen altijd deel 1 gespeeld. Dus weet niet alles van deel 2 nog, maar bij eigen map maken kan je ook alleen kiezen tussen entreekosten of per attractie dus lijkt me niet dat beide er in zit.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Daar kwam ik achteraf pas achter. Ik had een ander scenario als startpunt gebruikt en daar was het schijnbaar al voor ingesteld.

    Wat betreft de Park Rating. Ik heb daar in het verleden ook wel eens problemen mee gehad. Als je wilt gaan experimenteren met attracties, dan wil je je park nog wel eens lange tijd verwaarlozen. :+ Beter zorg je dat alles goed op orde is en je gasten tevreden zijn. Rating boven de 850 en dan heb je een marge om even flink achtbanen te bouwen.
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Kom er net achter dat het 3000 bezoekers zijn, niet 1000 :+ ben nog wel ff bezig dus, zit nu op 1612.

    Gewoon snel een achtbaan en wat spannende attracties bouwen, ik had tevens dat ene kant-en-klaar autootjes op rails neergeknalt wat ook wel aardig de beordeeling boostte.

    Jah idd, heb ook liever geld voor m'n attracties en niet enkel voor entree, veel leuker aangezien hoe beter je baan is hoe meer je er voor kunt vragen :)
    Bedoelde in het algemeen, maar laat maar :b: No offense


    Idd, maar zorg ook altijd dat je saved voordat je een grote baan bouwt, iig heb ik heel vaak dat ie weer 80G trekt en m'n gasten door het karretje worden gedrukt :+ aangezien je met verwijderen niet je demolish kosten terug krijgt kost het best veel om zonder te loaden opnieuw te beginnen.

    Zit nu op 923 Beoordeling btw (gvd waarom heb ik hem op het NL staan :emo:) dus gaat lekker, nu de guest nog :+

    Heb je hem zelf al klaar btw?
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2010
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    NP Droid. ;):+
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Waar kan je de taal instellen, zie het bij opties niet staan. 8)
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ik zal morgen eens kijken.
    Die map 'Xboxworld' is echt tof! Wel errrug groot, maar ga niet alles gebruiken uiteraard..
    Ben nu bezig om een woodie te bouwen, elk park heeft er 1tje nodig :p.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat is de beste site om RCT2 including alle maps enzo die jullie hebben te downloaden? Vandaag ga ik toch niks doen,dus dan maar lekker RCT2en.
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, maar wat is klaar? Ik heb wel eens parken gebouwd die aan de limiet kwamen van maximum aantal attracties. Ik ben aardig op weg, maar nog zeker niet klaar. :)
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ik moet nog beginnen 8).
    Vandaag de beginnende hand.
     
  14. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Vandaag ook een beginnetje gemaakt. Beoordeling zo rond de 800 en 600 bezoekers, dus dat gaat de goeie kant op. Maar zoals al eerder aangegeven is kun je helaas geen centjes verdienen met attracties. Helaas werkt mijn entreeprijs (à la 9 euri :'-( ) ook niet echt om goede attracties te bouwen. Ik moet het nu voornamelijk van m'n (vr)eetpleintjes hebben. :+

    Al is er wel 1 lichtpuntje aan de XBW scenario, je hebt geen tijdsdruk meer. :cool: Ooh wat ergerde ik mij hier aan in RTC 1, als je 2 maanden voor de eind datum een enorme daling van bezoekers had dan was ik altijd fucked. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2010
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nu net begonnen met een scenario van RCT 2, straks anders maar is die van xbw doen.
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik kan de Xboxworld map niet eens meer downloaden. :eek:
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb dit nu staan[​IMG]

    Gaat lekker, alleen heb ik erg veel last van dat monteurs m'n rides niet goed kunnen vinden terwijl ze goed staan toegewezen...en vandalisme, m'n park lijkt wel een zwarte achterbuurt :'-(

    M'n rides zijn ook niet zo spectaculair omdat het park zelf zoveel aandacht nodig heeft :+ misschien later nog's wat themas erin gooien maar niet echt zin in gehad nog
    Lijkt erop dat je hem opnieuw moet installeren 8) zo maar ff doen dan, dat NL is echt niet te doen.

    Die Tyrant eerder postte is wel handig, anders kun je op http://www.rct2.com/ heel veel links vinden.

    Mwjah klaar als in het scenario compleet :) ik ga meestal zelf ook nog wel ff door, op deze map zal dat zeker gebeuren iig.
    En je bent wat stukjes vergeten! :+
    [​IMG]
    In het water bij dat eerste eiland ook;)
    Ik had na een kwartier al 40 gegooit ofzo, je kunt best veel voor je park vragen ;) Na een uur of twee had ik hem op 100 gegooit (de max) en ze bleven maar toe stromen.
    Ook een beetje reclame maken zorgt voor veel inkomsten, en express drukke "chokepoints" maken en die volknallen met tentjes.
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2010
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er netjes uit! Ben zelf nog maar een half uurtje bezig geweest met dat scenario. Zal vandaag even wat screenshotjes maken denk ik
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik kwam het zelf ook tegen! Het vervelende is dat je scenario editer zelf alle grond moet markeren die je wilt hebben. :emo: En je cursor beslaat maar 5x5 vakjes ofzo. Gelukkig kun je die missende stukjes voor 10 euro bijkopen.

    En wat betreft geld: Mijn park begint nu ook goed te draaien! Ik heb in het begin aardig moeten lenen, maar dat betaalt zich nu goed terug. Alleen is mijn park echt nihil vergeleken met die van jou. Ik verkwist te veel tijd met bloemperkjes en decoraties. 8)

    Maar jezus, wat is dit verslavend, zeg!
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik ook niet! :'-(

    Repost please :+
     

Deel Deze Pagina