1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Het grote Rollercoaster Tycoon topic

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 2 feb 2009.

  1. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
  2. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Zo ook maar weer even* verder gegaan. Eindelijk die lening af gelost en wat degelijke achtbanen neer kunnen zetten. Helaas storte er 1ntje neer, meteen m'n Beoordeling >700, stress stress... 8) Maar gelukkig viel dat allemaal mee, ik viel van 900 terug naar 650 dus het was in mum van tijd weer <700. Nu zit ik weer rond de 900 wat prima is. :D

    Heb nu zo'n 1200 gasten rond wandelen in m'n parkje, dus voorlopig kan ik nog wel aan de bak. Maar ik moet m'n park echt gaan uitbreiden, ze lopen nu allemaal op een hoopje wat weer resulteerd dat de helft het niet naar z'n zin heeft. Maar goed, dat is beter dan dat de helft weer verdwaalt is.

    Screens maak ik als ik het 'Doel' gehaalt heb (zal nog wel even duren).

    * 2 en een half uur. :+
     
  3. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal hem nu even bekijken.

    En over het verhaal ''Unlimited money'' etc.; Ik vind gewoon dat we het zo moeten houden. Anders is er geen uitdaging meer. Al is het wel jammer dat je lang moet wachten voor je een vette coaster kan maken...
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ja maar wat is nu de challenge? Het mooiste park bouwen? Dat gaat niet echt lukken, want scenery kost klauwen met geld...
     
  5. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Als je een degelijk beginnetje opbouwt dan stroomt het geld heel snel binnen. Dan kun je te gekke coasters maken + dan je dan de scenery kunt aanpakken.
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Je moet ook eerst een fatsoenlijk park hebben voordat je echt geld gaat verdienen...en dat heb je niet in een half uurtje, eerder een half avondje.
     
  7. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo, ik ben ook weer een uur verder 8)
    [​IMG]
    Niet zeggen dat het weinig is ik ben twee keer opnieuw begonnen :mad:
    En volgens mij had ik beter niet gelijk $30,000 moeten lenen 8)
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb ook gelijk 30000 gepakt hoor :9. Ik ben gewoon rustig begonnen, paar kleine attracties, een paar (alle beschikbare) kraampjes, kleine standaard achtbaan, etc.
    Ik zit nu in jaar 8 en ben nu pas mijn eerste EIGEN achtbaan aan het bouwen (al een uur mee bezig, hij was te intens :+). Ik snap eindelijk wat de mensen willen en dat is niet met 100km/h door een corkscrew heen zeg maar :D. Ook nog een kut momentje net, ik was dus met die achtbaan bezig, en ik wou een ander stuk selecteren met de rechter muisknop. Klik ik mis op de overvolle wachtrij van de Gokarts daar achter, die dus boven het water is... Rating vloog gelijk 900+ naar 600... Dus toen moest ik wel reloaden (de 1e keer :mad:)
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je mag doen wat je wil. Zelfde map en scenario geeft gewoon het leukste vergelijkingsmateriaal. Kijken wat iedereen met dezelfde resources weet te fabriceren.
    Maar als jij het kut vindt, ga vooral je gang. Pas hem maar aan zodat je geen geld hebt. :+


    Mijn Suspended coaster met flythrough onder het station:

    [​IMG]

    En mijn pier/vuurtoren combi:

    [​IMG]
     
  10. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn de stats van die Suspended Coaster?
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Excitement: 6,04 (high)
    Intensity: 7,11 (high)
    Nausea: 5,86 (high)

    Max velocity: 82 kmh
    min G: -1,26g
    max G: +3,22g
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ik download wel ergens een bench en ga zitten kutten met RCT2 ;).
    Kan ik helaas niet meedoen maar ach. :p
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Anders doen we hierna gewoon 1 met unlimited money enzo , zodat het er echt omgaat wie ook nog is de mooiste scenery en dergelijke heeft.
     
  14. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Check btw me eigen gebouwde trein baan to the right.
    :9
    (Check ook de rij :lol:)
     
  15. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik mis wel veel scenery, dat mag dan ook wel anders. Wat is het trouwens teringduur om grond een ander kleurtje te doen.
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dacht ik origineel te zijn met m'n paal uit de grond showt matrix er ff twee :+

    Dit heb ik nu iig:


    [​IMG]


    Morgen misschien aan de scenery beginnen...misschien O-)
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2010
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Kijk wat dit spel met me doet *kijkt naar tijd*

    Die laatste uren waren echt een hel, de rating ging bij meer dan 2500 gasten spontaan naar beneden (deze was altijd 800+ en had daar nog nooit onder gezeten). Heb het spel 2 of 3 keer opnieuw moeten laden.... Het stomme is dat ze nergens over aan het klagen zijn, alleen maar dat ze misselijk zijn en naar de wc moeten... Natuurlijk zijn er wel wat klachten over viezigheid/vandalisme, maar dat is lang niet zo erg... Uiteindelijk toch maar even wat reclame gemaakt zodat ik aan die objective voldeed :+

    Dit is mijn park:
    [​IMG]

    Een stuk of 3 achtbanen zelf gemaakt(allemaal 8+ ratings!), en wat andere attracties zwaar aangepast :+. EN er loopt een monorail met 3 of 4 tussenstops van voor naar achter in het park :D. Enige scenery die ik nu heb zijn bloemetjes, omdat die schijnen te helpen bij de rating (is idd zo). Ik zie nu trouwens pas dat ze begonnen te klagen over drukte, waarschijnlijk weer bij een achtbaan ofzo :+

    Ik kijk 'straks' wel verder wat ik doe, maar ga nu pitten :9.
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2010
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat maak jij brede paden zeg?! Is dat beter?!
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dan hoeven die 2000 bezoekers niet over 1 pad breed te lopen :+
     
  20. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar te brede paden zijn ook niet goed. Denk dat je maximaal paden van 3 vakjes breed moet gebruiken

    Oh, en misschien is het een idee om als challenge te doen wie de vetste achtbaan maakt, incl. scenery? Daarna kunnen we wel die unlimited money challenge doen
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2010

Deel Deze Pagina