Ja, nog veel zieker als je er in zit. Veel heftiger dan op zo'n filmpje te zien is. En hout is vet ja ff offtopic: wat iemand wat een coaster in het echt zo'n beetje kost? Zag laatst een filmpje waar ze bijna 300 dagen deden om dat ding op te bouwen, laat staan die shitload aan metaal die er bij kwam kijken. Ben wel benieuwd.
Helaas is de looping eruit gehaald las ik... Trouwens, de Goliath was ± €11.400.000 volgens Wikipedia
Meeh, helaas ga ik vanacht op vakantie (vlieg pas om 5.00 maar moet om 3 uur al op Schiphol zijn). Maar ik kan vanavond nog wel even wat proberen om in elkaar te zetten. Edit: Alvast wat neer gezet! Ik wilde ook een filmpje maken van de ride, maar helaas kan mijn opname programma alleen maar opnemen als er een venster om het programma zit. Dus niet in de full screen - modus van RTC2. Op deze PC draait nog XP, dus het truukje van IcedFire gaat bij mij ook niet op. Jullie zullen het moeten doen met de screens. Beoordeling spanning: 8,20 (Zeer hoog) Beoordeling intensiteit: 9,28 (Zeer hoog) Beoordeling misselijkheid: 5,63 (Hoog)
Lol, veel van jouw achtbanen zijn echt veels te extreem volgens mij, Nerrion BTW, voor die challenge is het handig als je je achtbaan even upload naar www.zippyshare.com oid. Is in 10 sec. gedaan en zo krijg je een veel beter beeld van de coaster
Ik denk dat we het er wel over eens zijn dat de achtbaan <10 moet hebben voor intensity. Als ik zo je achtbaan zie, Nerrion, lijkt het mij dat die minstens 12 heeft voor intensity En met uploaden naar Zippyshare bedoelde ik de achtbaan zelf, niet de plaatjes
Haha, sorry. Zal kijken of ik morgen een 'serieuze' kan maken . Edit: 18 Intensiviteit. Nog steeds te veel.
Als je de bochten zou laten hellen zou het al een hoop schelen. Wat niet wegneemt dat het met dit soort ontwerpen onbegonnen zaak is om onder de 10 te komen Mag ik met deeltje 3 ook meedoen ? Features van de houten achtbaan zijn hetzelfde als in deel 2.
Wat bedoel je met laten hellen? Ziet er wel leuk uit, maar wel een stuk onoverzichtelijker als in deeltje 2.