Het is toch ook niet voor die Challenge? Kan ik hier nu niks meer posten als het niet meer met die Challenge te maken heeft?
O ok, nee tuurlijk mag je posten wat je wil . Ik zou nog wat boompjes planten btw . Lijkt nu een beetje maanlandschap.
Ook beetje jammer dat er totaal geen scenery bij je attracties(vooral achtbanen) zit. Ziet er nogal kaal uit zo
Je moet achtbanen juist niet een apart plekje geven maar over dingen heenplaatsen etc.. zoals het er nu uitziet vind ik lelijk.
Owh lol die heb ik ook nog liggen heb ik vroeger helemaal kapot gespeeld ff kijken of ie het nog doet.
Even een vraagje, hoe hou je je Park rating constant? Aangezien hij keihard daalt, en ik mijn park al vol heb met goedlopende attracties (Ik maak 1000€ winst per maand) geen vuiltje op de grond te bekennen, en ik maar van gekkigheid alle attracties van scenery ben gaan voorzien.. iemand tips?
Kijk waar de mensen over klagen (rechtsboven is zo'n knop waar je de gedachtes kunt lezen) en probeer er wat aan te doen. Meestal als het ergens te druk is of omdat ze willen eten/drinken of het toilet niet kunnen vinden. Oplossen kun je dat door meer/bredere paden aan te leggen of meer kraampjes/WC's te bouwen