Zullen we een nieuwe challenge starten? Ik ben dan voor één met oneindig geld, alle attracties en alle scenery. Ik merkte al gauw dat ik financieel niet zo handig ben in RCT , wil veel te snel vette achtbanen bouwen en dan ga ik failliet haha.
Die Challenge hadden we al . Maar volgens mij was ik de enige inzending van de houten rollercoaster . Maar laten we een nieuwe starten! Wel snel, want zaterdag ben ik op vakantie .
Nou, gefeliciteerd dan Tyrant. Alhoewel, Dyonko zei toch dat hij er zondag 1 zou maken? Misschien is dat wel een te zieke Of niet...
Ik denk dat ik een oplossing heb gevonden. Het programma Crossover games maakt het mogelijk Windows games te spelen op een Mac. \o/ Vanavond meteen proberen.
Dus het gaat tussen mijn coaster en die van Tyrant? Trouwens, hier heb ik nog een downloadlinkje van mijn coaster zodat je hem kunt volgen. Hier de screenie's nogmaals: http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3867881&postcount=404 .
Ben een groot fan van rollercoaster vooral deel 2.Ik speel de oude regelmatig nog.Ze hebben gewoon de perfecte besturing.
Huh? En vervolg zou waarschijnlijk toch lame zijn.. Sinds 3D mist RCT zijn magie en simpelheid. Maar bedankt voor het kicken, nu heb ik het weer geinstalleerd
Hehe, als we een leuk thema hebben kan ik maandag wel beginnen . Boomstammetjesattractie? Of toch gewoon Steel Coasters.