Voordat ik op stage vertrok had ik nog getwijfeld of ik voor de zekerheid RCT nog op mijn laptop zou zetten. Dat heb ik toen niet gedaan en nu gaan jullie verdomme het virus weer beginnen? Echt, die introtune van Tyrant is al zo erg. Dit moet gewoon de beste game allertijden zijn. Zodra iemand erover begint, installeren er weer tig man die game op hun pc. Dat is nog eens replay-value.
Haha, vorig jaar rond deze tijd was er ook al een RC hype op XBW. No way dat ik hem nu weer ga installeren.
Gewoon spelen! Ik ben nu bezig met de XBW challenge. Parkje ziet er momenteel nog een beetje triest uit. Zal ff de looks doen straks en toffe achtbanen maken wanneer ik wat geld heb.
Challenge? Ik net 3 uur aan een park gezeten, uit de schulden, was Frontier Forrest aan het volmaken met mijn meesterwerk (hangachtbaan met heel weinig ruimte, over en onder alleen door/heen), crashte RCT Niet opgeslagen...
Ik maak altijd van die kut parken, wil het gewoon maken zoals in het echt maar dat flopt dan altijd Ik gebruik ook altijd het zelfde pad route
Ik moet niet te lang in dit topic zijn, straks installeer ik dit spel weer en zit ik weer tot in de nacht een achtbaan te bouwen... Aah fuck it, dan maar weer installeren