http://www.megaupload.com/?d=IONONQ1H En dan in C/Programfiles/infogrames/rct2/scenarios proppen Dan kan je hem vinden onder het tabje Other .
Ga je te hard door de bochten? Zelf maak ik alleen schuine bochten die op hoge snelheid gaan. Je weet wel, waar het karretje scheef komt te staan. Sinds dien gaan ze er wel altijd in bij mij.
Volgens mij word het tijd dat ik mijn Rollercoaster Tycoon 3D muismat, die ik destijds bij de preorder kreeg, eens op X-Bazar gaat zetten. Word nog goed geld waard volgens mij. Haha... Dit blijft een briljant spel. Echt super veel gespeeld dit vroeger. Eens kijken of ik de CD's ook kan terug vinden.
Ik krijg die virtual pc zooi niet aan de praat. Zonder window mode vind ik er toch niet zo veel aan, wil tussendoor ook wat anders kunnen doen...
Iemand die verstand heeft van Ubuntu in combinatie met RCT 1? Ik heb hem met Wine geinstaleerd maar elke keer als ik hem opstart worden de kleuren heel raar en sluit hij af.
Moeten we die Boomstammen attractie wedstrijd ook nog doorzetten ofwa ? Ik doe wel mee. En doen we met Scenery of zonder ?
Ja ik ben al bezig man! Scenery erbij is uiteraard toegestaan maar niet verplicht. Het maakt je ride wel 10x toffer .
Ik doe ook mee! onbeperkt geld?( in een custom scenario? bijvoorbeeld die hier is gepost?) Dan ga ik maar is iets proberen haha