En als je nu gewoon voorbij die laadbalk klikt? Ik heb namelijk ook zo'n buggy laadbalk die half vervaagt tijdens het laden, maar als ik door klik kom ik gewoon op het start scherm terecht.
Run in Windows XP Compatibility mode. Grafische thema's uitschakelen. (vooral deze maakt het verschil).
http://www.bartsmit.com/pc-dvd-rollercoaster-8-pack € 16,99 Zit er echt aan te denken om deze te halen, alhoewel ik deel 2 al heb, maar deel 1 is zo geniaal
Vond gisteren ook nog een park uit 2001 van mij. Dus ik dacht, gelijk even RCT1 installeren om het park te bekijken. Maar ik krijg hem niet zo gauw aan de praat op Windows 8. Het spel start wel op, maar ik kan geen games laden en opslaan.
Ik zou haar wel willen volproppen met Febo voer of de Mac, dan die light drank en 3 blaadjes sla. No offence Scarlett, maar je moet ook genieten van het leven...
Deel 2 wel ja, maar deel 1 niet. Maar heb nu een torrentje gevonden en die werkt wel, in tegenstelling tot het origineel Helaas is het park dat ik had opgeslagen maar net begonnen. Vond wel dit: "Voor baby's" Hij liep wel aardig qua inkomsten, maar op de screenshot regent het, dus dan willen die baby's niet
En bedankt hè. _0/ Nu heb ik dit topic gezien en moet ik de game weer installeren. Stelletje kickers...