[yt]6Vuc_aNz3F8[/yt] Zo... en nu iedereen aan deze game! Nog niet zo lang geleden naar de Efteling geweest en binnenkort maar naar Walibi... achtbanen!
Haha wel heel toevallig trouwens, ik heb vannochtend om 1000 de game op school weer eens geinstalleerd. En 4 uur later krijgt dit topic weer een dikke kick. Maar nu mooi weer verslaafd
Ik heb nog een beetje lopen zoeken en nog deeltje 2 gevonden voor €3,50. http://www.yourgamezone.nl/PC-Rollercoaster-Tycoon-2
De rechten van RCT zijn een tijdje terug wel door Atari verkocht, dus de kans bestaat dat er een deel 4 in de maak is .
Lijkt me wel erg vet, RCT op je Xbox. Beetje bouwen, elkaars parken bezoeken en attracties uitproberen.
Eindelijk. Rollercoaster Tycoon World komt begin 2015 uit op de pc. Hier kijk ik echt naar uit Alleen hoop ik dat ze het online gebeuren mij niet zo overdreven door de strot duwen als dat ze met Sim City hebben gedaan. http://www.nu.nl/tech/3850669/rollercoaster-tycoon-world-aangekondigd.html
Beter is dat de game vrij is van micro transacties. Nu al GOTY wat mij betreft. Nu alleen nog een betere 3D engine, want RCT 3 vond ik echt onspeelbaar en was niets in vergelijking met RCT I en II. Is er na RCT 3 trouwens nog een deel geweest of is dit de eerste nieuwe weer???
Wat betreft het 4 spelers die in 1 regio een park kunnen maken klinkt het erg als Sim City. Toevallig een week of 2 geleden in het vliegtuig nog even RTC 2 aan geslingerd met de maps van RTC 1. Blijft pure nostalgie!
Hier nog een parkje waar ik een tijdje mee bezig ben. Thematisering nog niet zo'n held in maar heb een paar gebouwtje inelkaar geflanst en ben er best tevreden mee, zeker gezien de thema's waar ik mee moest werken. Alleen de kartbaan en spookhuis (die met de wagentjes) zijn standaard uit het spel. Die rode is de nieuwste aanwist, dus pad er omheen is nog kaal. Overzichtje
Even een vraagje tussendoor. Ik heb de 1e twee games nog origineel en vroeg me af hoe die spellen op Windows 7, een PC die zonder problemen MMORPG's op Ultra draait, zijn? Geeft dat problemen of niet? Anders gooi ik vanavond RCT 2 er weer in en meteen aan de Bumbly Bazaar.