1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Het grote Rollercoaster Tycoon topic

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 2 feb 2009.

  1. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij mij wil hij nog wel is crashen. Heb hem via steam gehaald laatst, maar het blijft een windows xp game natuurlijk.
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Die "ijs berg" is echt _O_
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ok, bedankt. Installatie is in elk geval zonder problemen gegaan. Ik ga vanavond wel even spelen en dan zien we wel.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Alweer lekker met de game begonnen op Bumbly Bazaar.
    En ik moet eerlijk toegeven dat ik wel profiteer van een glitch-
    in het spel, maar misschien komt het door de crack die ik-
    gebruik.

    Om die reden heb ik inmiddels al mijn lening afgelost, terwijl het-
    nog april jaar 1 moest worden.

    Nu kan ik in elk geval op langere termijn al het heuvelland, in-
    de hoeken van de map omlaag krijgen op vlak niveau. Ik werk-
    ook het liefst vanuit een vlak en kaal niveau, inclusief een standaard-
    scenario.
    Iemand nog een tip daarvoor??? Vlak en kaal scenario, met veel-
    ruimte?
     
  5. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Gisteravond even de achtbaan afgemaakt die ik in het vliegtuig gemaakt had. Alleen nog scenery toevoegen, maar daar ben ik niet zo goed in.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  6. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon bomen toevoegen als een gek. Heb ik ook gedaan (+ nog wat opvulachtbaantjes):

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nice heren! :)

    Heeft één van jullie voor mij misschien nog een scenario met een vlakke map, naast Bumbly Bazaar?
     
  8. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn park is gebouwd in "Build your own Six Flags park", vlak met een meertje dus.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Thanks. Was vanochtend nog even bezig met BB. Gebruikmakend van een glitch in het spel, daardoor kan je je kapitaal blijven spekken.

    Fonteintjes plaatsen, die dunne die hoog spuiten. Hele rijen achter elkaar. Dan het begin van een eigen achtbaan precies op de eerste in een rij plaatsen, in de richting van de andere fonteinen. En spammen maar tot je bij het einde van de rij bent. Daarna op terug klikken met de shovel truck knop, en dat proces herhaal je bij elke rij. Nu 150.000 euro op de rekening, resultaat van 18 rijen van enkele tientallen fonteinen per rij. Weet niet of het op alle patches in RCT 2 werkt, maar het valt even te proberen. Zo kun je met genoeg geld wel een achtbaan door heel je park bouwen. ;)
     
  10. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Nu weet ik waarom ik bij mijn overige attracties ook geen scenery heb, toen ik het scenario maakte heb ik de ontwikkeling naar scenery niet aangevinkt. |:-
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Over een aantal uur gaat RollerCoasterTycoon World van start. Aan de plaatjes en trailers te zien lijkt het erg op deel 3. Mensen zeggen ook dat het meer een RCT 3.5 is. En het is nog in early access blijkbaar..
    Van de andere kant heb net een youtube filmpje gekeken van wat gameplay en het ziet er wel geinig uit. De graphics zijn niet geweldig maar het is weer wat nieuws.
    Op keyshops is de Deluxe Edition te koop voor €32, vind ik wel meevallen.

    Daarnaast krijgen we natuurlijk ook nog Planet Coaster in early access binnenkort. Die ziet er dan wel weer grafisch gezien erg nice uit, maar daar heb ik me nog niet zo in verdiept. Had wel van een streamer vernomen dat er nog veel content lacked, maar het is natuurlijk nog in early access.

    Iemand van hier interesse in een van de twee? Denk dat ik zelf nog even afwacht tot de reviews op Steam voor RCTWorld.

    Edit; Zie nu dat de gewone standaard editie €17,50 kost. Gekocht.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Planet Coaster lijkt mij ook de duidelijke winnaar. Is ook van Frontier btw.
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol, vroeger ook heel veel mee gekloot op de pc. Nu zou ik dat niet meer kopen, maar blijft grappig.:thumbs:
     
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Planet coaster ga ik zeker pre-orderen.
    Parkitect kun je voor 15 euro kopen inclusief early acces, die is wat meer als RCT1 en 2, ook erg leuk :).
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb hem (World) voor die 17 euro maar gekocht. Rollercoaster editor is wel vet gedaan, kun je de achtbanen gewoon tekenen hoe jij dat wilt. Het plaatsen van gebouwen enzo ziet er een beetje uit als SimCity. Ben benieuwd straks.

    Inderdaad ook wel erg benieuwd naar wat Planet Coaster ons gaat brengen. Vind het wel leuk dit soort games voor de afwisseling.

    @Remcom00 Dat Parkitect spel ziet er ook wel grappig uit :p
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Even offtopic, maar deze achtbaan bestaat echt. Dacht alleen in RCT :+
     
  17. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb zelf de Early Access van Planet Coaster gekocht en hoewel er nog weinig content is, zijn de mogelijkheden eindeloos. Ik heb RCTW nog niet gespeeld, dus kan ook nog niet echt vergelijken. Maar de basis van Planet Coaster is echt geweldig en is in potentie de beste themepark sim ooit.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dat ziet er wel nice uit. Vind 70 euro wel duur tho voor early access. Ik wacht nog even totdat hij op Steam te krijgen is.
    Vermaak me nu wel redelijk goed met RCT World voor die 17 euro. Zitten nog wel veel bugs in.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ja, dat de Alpha zo gigantisch duur is waanzin. Wacht nog even af want een andere game van de dev viel wat tegen maar dat kan bij deze game natuurlijk heel anders zijn :)
     

Deel Deze Pagina