Dat is wel frappant, dat heb ik ook. Op steam koop je het ene spel na het andere spel, maar mijn verreweg het meest gespeelde spel is F2P (Trackmania).
Yup. De game op de release van The Orange Box op de 360 even gespeeld: Relentless Offense Win Hydro without giving up a capture. 20 (10-18-2007) Maar wist me niet écht te boeien. Toen het F2P werd opnieuw op de PC geprobeerd, maar weer geen groot succes. En ergens dit jaar klikte het opeens.\o/ Er lopen volgens mij mensen rond met een hoedje omdat ze de game hebben gekocht voor het F2P werd. Ik vind dat ik dat ook verdien!
En de mensen die TF2 spelen zijn weird. Was rond aan het rennen in een of andere vage Scout outfit, krijg ik bericht van iemand dat ie het wilt overkopen. Nu weet ik niet hoeveel ie er voor over had, maar ik vind het gewoon vreemd dat je een ingame item zo graag wilt dat je aan random mensen gaat vragen of je het mag kopen.
Nah ik denk dat ik even wacht tot ik een 2de GPU heb zodat ik flink kan gaan modden. GTA IV heb ik al heel veel gespeeld (ook op xbox), EFLC ook al best wel lang. GTA: SA heb ik hier nog liggen en GTA:VC ook nog.
Graphics mods zijn niet echt nodig nee, maar als je veel auto's/models gaat vervangen word de game wel een stuk trager. Wacht ik liever even tot de volgende sale waneer ie weer in de aanbieding is, aangezien ik hem met m'n huidige hardware toch niet ga spelen omdat ik zware mods wil gaan draaien. L4D2 is trouwens echt geweldig leuk, niet verwacht . LA: NOIRE is ook geniaal, heel bijzondere game.
Eindelijk maar eens Max Payne gekocht voor 12 euri. Wat een tof spel zeg! Wel vervelend dat je bij spellen tegenwoordig altijd accounts moet aanmaken. Bij Anno 2070 moest ik dus plots een ubi account aanmaken voor ubiplay, bij MP3 moest ik een rockstar account aanmaken. Als ik een game op steam koop zou ik het fijn vinden als ik gewoon met dat account op play druk en klaar. Bij anno2070 zou ik bijna geneigd zijn het te downloaden zoveel problemen gaf mij dat aanmaken van het account. Kon het pas 4 dagen later spelen!
Zou inderdaad fijn zijn als games die zowel als Steam-versie en retail-versie zonder steam uitkomen, dat de DRM in de Steam-versie vervangen wordt door die van Steam zelf. Ook al heb ik zelf nooit problemen gehad met de extra DRM.
Gehaald en echt supervet ! Laatst een HTPC gebouwd waarmee ik ook veel steamgames speel in bigpicture mode. Het is echt bijna of je een console erbij hebt heerlijk!
Sleeping Dogs is maar €4,49 op Steam. IEDEREEN KOPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN