Just Cause 2 voor 3,- die moet ik absoluut nog een keer spelen. En dan nog Surgeon Simulator edit: Heeft iemand voor mij een DOTA 2 key toevallig Wil dat spel ook wel eens proberen
Enige met het probleem als ik wat probeer te bestellen dat ik deze foutmelding krijg? : "Er is een fout opgetreden bij het starten of bijwerken van je transactie. Probeer het later opnieuw of neem contact op met Steam Support."
ja same, support account aangemaakt, support mailtje gestuurd, en half uur later werd de game bij mn library toegevoegd.. Zit bij abn btw.. eergister ook via ideal iets gekocht bij league of legends, wel geld afgeschreven, nix gekregen..
Ik betaal via Paypal. Maar ik krijg de kans niet eens om te gaan betalen edit : Met IDEAL is het wel gelukt,
Ik ook alleen met paypal. kan ik direct zien of het is afgeschreven en dus support moet vragen of niet en nog een poging kan wagen.
Ja maar ik heb niet zo veel te besteden, had gehoopt dat de sale pas zou beginnen als ik m'n loon zou krijgen maar niet dus . Chivalry: Medieval Warfare is wel lekker goedkoop .
Dat is bijna een reden om zo'n game al te kopen, omdat je Nederland kunt spelen. Civ 4 vond ik tof, maar na 3 of 4 potjes was ik er wel klaar mee tho. Multiplayer heb ik mij toen niet aan gewaagd.
Civ 5 is toch nog steeds in de aanbieding? Of hadden jullie het over een flash sale? Zit te twijfelen om Civ 5 ook te kopen, en nu ook Tropico 4. Iemand ervaringen?
Fuck it, ik koop hem gewoon. 80% sale too good to turn down. (Zo ben ik net een vrouw die schoenen koopt. )
Die Trading Cards zijn trouwens geniaal. Ik heb er al 2 verkocht voor 40 cent in totaal. Als ik gewoon eventjes lekker doorgame kan ik op een gegeven moment gewoon gratis games downloaden.