Spelen er hier eigenlijk mensen Borderlands 2 op de PC? Zit er aan te denken 'm maar te kopen, alleen heb één ook veel alleen gespeeld en dan is de lol er toch snel vanaf.
limbo 2.50 die heb ik nog niet gespeeld. edit: ook netjes van die TWD games voor 15 euro alles bij elkaar
Hotline Miami! Wat een unieke, leuke game. Heb hem nu een halfuurtje gespeeld. Enige nadeel vind ik tot nu toe de drukke kleuren. Dit is niet een game die je 's nachts speelt want je krijgt geheid een epilepsie-aanval http://store.steampowered.com/app/219150/
Dit is echt een geniale ( soort van ) puzzel game waar je mensen moet omleggen. Ik had al een poosje niets meer gespeeld op de computer maar toen ik dit spel zag was gelijk ik geïnteresseerd en heb hem vandaag gekocht ( samen met To the Moon, een game die ik nog wou spelen ).
Ook mooi dat als je het 10x gedaan hebt maar 5 minuten hoeft te wachten voor je het weer 10x kan proberen
25 keer gedaan. Niks gekregen. Laat maar zitten. Waarschijnlijk zou ik de korting niet eens gebruiken.
Heb wel -75% voor Rochard (10->2,5). Zal die nog goedkoper langskomen op Steam? Denk wel voor ieg dezelfde korting niet?