Alan Wake is lekker cheap, mocht iemand die nog niet hebben. Zelfde geldt voor Mark Of The Ninja, topgame!
Na het zien van een paar screens van Napoleon Total War via NeoGAF uiteindelijk toch mijn eerste aankoop gedaan. Fuuu, wou niks kopen. Mjah, voorproefje op Rome 2 Total War dan maar.
Alan Wake, beste X360 game imo.. En sowieso één van de grootste games van de laatste tien jaar. Daarom dan dus ook maar gekocht. Eens kijken hoe 't op de pc en laptop speelt
Alan Wake is tof Ik kan iedereen trouwens ook Dust An Elysian Tail aanraden! Prachtige game, leuke snelle gameplay en erg toffe soundtrack
Hier ook. Had hem al eens op de 360 uitgespeeld. Vond het echt een toffe game. Wilde hem toch nog een keer kopen voor de pc, zodat ik hem altijd nog kan spelen.
IK HAD HET KUNNEN WETEN. De Civ V Gold upgrade is weer terug naar 2,50. Niet dat €5 zo veel geld is voor wat je krijgt, maar toch. edit: Is het, buiten bijgewerkte transfers etc, de moeite waard om te upgraden van FM 2011 naar 2013?
Zeker doen, hij draait hier nu op de laptop op LOW maar dat ziet er al erg mooi uit. Hij staat nu al uur bij Cauldron Lake voordat de ellende begint. Lekker relaxt muziekje, geluid van water erbij
Flauw dat ik in het afgelopen jaar een aankoop heb moeten doen om die tradingcards te kunnen verkopen. Over 30 dagen zullen die kaarten wss een stuk minder waard zijn toch?
Ik zou eerder denken dat ze dan meer waard zijn. Nu met de sale wordt Steam overspoeld met die kaarten, over een tijdje zal er weer wat meer 'schaarste' zijn.
Ik heb er voorlopig nog 25 in m'n inventory, inclusief een foil card. Daar wacht ik inderdaad even mee. Er zullen veel mensen nu die kaarten sparen en na de sales nog een of twee kaarten nodig hebben voor de badge. Als het aanbod dan gedaald is zal de prijs hoger worden. Die foil van mij was aan het begin van de sales 6 euro waard.