Ze hadden de sale net zo goed een week korter kunnen maken. 3/4 van de sales die er nu staan komen nu al voor de tweede of derde keer langs.
Sonic & All-Stars Racing Transformed nu voor maar €6,24 aaaah. Vier pack zelfs €16,74, dus €4,19 per persoon. Drie man interesse hier? Altijd al willen spelen, lees goede verhalen, een van de betere kart-games tot op heden.
Ik las er van de week ook een aantal berichten over, maar wat is FTL nou? (Kom niet achter de afkorting ) /Edit: Ah! Ik zie hem eindelijk staan!
FTL is awesome! Pittig, maar cool! Ik zit zelf nu te twijfelen over Prison Architect. Lijkt me erg leuk!
Als je nog langer kan wachten, zou ik dat doen. De prijs is nu extra hoog, omdat ze nog in een alpha-versie zitten en het geld hard nodig hebben. Ik zou dus wachten tot ze de game releasen.
Denk je dat die dan goedkoper wordt dan? Maar opzich wil ik wel snel spelen eigenlijk €17 valt ook nog wel mee
Ik hen anders naar mijn mening koopjes gedaan van (zeer) oude games en van wat nieuwere games die ik anders toch nooit had gekocht. - KoTOR 1 - KoTOR 2 - Bastion - Dishonored (+ DLC) - Max Payne 3 - Tomb Raider - Remember Me Ik heb dus niet echt rede om te klagen .
Ik vond hem wel okee, niet heel slecht maar ook niet goed. Komt natuurlijk ook omdat ik veel van de games al had. Heb eigenlijk alleen maar indie games gekocht. Edit: Oh, dat klopt niet.
Ik heb alleen de Civ V Gold upgrade gekocht. Had ook wel scribblenauts willen hebben, maar met mijn getwijfel was de aanbieding al afgelopen voor ik de keuze maakte. Die Trading Cards blijven wel leuk. Ik zit er al in sinds de beta, maar nu eindelijk steeds meer games het ondersteunen wordt het pas leuk. Van de ene kant is het handig dat je gewoon kunt idlen en zo kaarten kunt verdienen, maar ik zou het beter hebben gevonden als het een andere vorm van achievements zou zijn. Dat je het echt als reward krijgt. iig gebonden aan gameplay. Ik heb net 3 kaarten die ik dubbel heb te koop gezet voor iets meer dan waar ze nu voor gaan. Eens zien of iemand hapt en me een paar centen rijker maakt. Eentje staat te koop voor wel een hele euro. Dat zal wel een tijdje gaan duren voor die weg is. Spoiler ik heb er zelf een gekocht.