Vorig jaar had ik de summer sale gemist. Heb nu echt veel gekocht, met name goedkope indies. Tel net dat ik 25 titels gekocht heb.
Ok door 4-packs en gedoe heb ik het volgende "te koop" dus als je nog 1 van de deals gemist hebt. (gelieve paypal) (2 X) Sonic & All-Stars Racing Transformed - €4,20 (3 X) Shoot Many Robots - € 3,- (2 X) Monaco - € 8,75 (1 X) Awesomenauts - € 6,66 (1 X) Iron Brigade - 8,50
F1 2012 nu voor mooi prijsje op Steam. (tot maandag 19:00uur) Iemand ervaring met deze game? Moeite waard?
Op Xbox 360 is het een leuke game . PC dan natuurlijk ook alleen het moet je moet wel een beetje geïnteresseerd zijn denk ik in de F1 om dit leuk te vinden. Zonder stuurtje op de PC zou ik denk ik wel afraden.
Aardige set toffe nieuwe games op steam, waaronder Spelunky en Guacamelee. Die laatste wil ik toch echt hebben. Jammer dat het nog zo lang duurt tot de Winter Sales.
Hier meer mensen die Prison Architect spelen? Van de week ook Papers Please gekocht. Erg leuk en erg lastig!
Mwoah, is wat je een adder noemt. 1 apparaat tegelijk gebruiken. Weet niet of veel mensen meerdere pc's hebben waarop ze spelen. Lijkt me dat je 1 game pc hebt. En echt family sharing noem ik het niet, want je kan bijv niet spelen als je broertje oid speelt op zijn pc.
Voorbij vet zelfs! Ik heb geen gaming pc omdat ik niet meer achter de pc wil zitten als ik thuis kom. Een pc aan mijn tv hangen heeft mij altijd wel getrokken maar is er nooit echt van gekomen. Met dit OS komt er een optie om een HTPC pc te optimaliseren voor Steam en wordt een Steambox ineens een ERG concept. Summersale op min of meer een console en dan samen met PS+, het geld gaat hem bijna alleen nog maar in de hardware zitten De volgende twee aankondigingen worden HL3 en de Steambox. Moet wel toch?
Game aankondiging zou er niet komen. https://twitter.com/MarcLaidlaw/status/381258691049050112 SteamOS... tsja. nou. weet niet goed wat ik er van moet vinden. Zo te zien zijn er mensen die er blij mee zijn, maar het voelt voor mij flink nutteloos aan.