Ik laat jou mijn PC overnemen. Klinkt veilig. Wat kan er nou misgaan. Jammer dat je niet bepaalde accounts gewoon toegang kunt geven. Dat je in Steam een lijst met users moet geven die je games mogen spelen. Geen gedoe met inloggen bij die persoon.
Inderdaad, maar op het forum geven ze als oplossing inderdaad die TeamViewer, ideaal is het niet maar beter dan wachtwoorden weggeven
Ik heb een code voor Sherlock Holmes/Wargame voor de liefhebber. Humble Bundle is kut geworden. Tegenwoordig alleen nog maar een enkele key voor de basisbundel en een key voor de extra games. Geen aparte keys meer voor de games. Vanaf nu betaal ik nog maar een dollar per bundel, uit protest.
Dan gok ik dat je overscan op je tv aan hebt staan. Of was het nu juist dat je het uit had staan... Ja, ik ook! Dat deed ik hiervoor namelijk nooit! *kuch* Volgensm ij kreeg ik de vorige keer wel een hoop losse keys hoor.
Ja, maar tegenwoordig doen ze dat niet meer. Laatste twee bundels zijn allebei een enkele key voor alle games + een enkele key voor de bonusgames.
Net The Orange Box gekocht op steam. Half-Life 2 heb ik nog nooit gespeeld. Gelijk ff de Cinematic mod gedownload: [yt]VUyHXVZtMsc[/yt] Damn slick. Lijkt qua graphics bijna op een Mass Effect game. Ik begin toch wel een beetje een graphic junky te worden.
Have fun. Beste shooter ever Episode one en two zijn ook steengoed. Voor iedereen die Dust: An Elysian Tail nog niet gespeeld heeft. Hij is nu 4,76 euro. Heerlijk spel!
Ik ben tot nu toe best onder de indruk eigenlijk. Speelt lekker soepel, leuke characters en tof level-design. Ik had ook lang geen FPS meer gespeeld, dus ik was er ook wel een beetje aan toe.
Is het misschien een idee (of het bestaat al, dan kan ik het niet vinden ) dat er een lijstje word gemaakt in dit topic met elkaars Steam Usernames? Wellicht leuk om eens samen te gamen met wat xboxworld leden. De xboxworld steamgroup zit niet veel leven in :{
Wow nice man Dat is echt een groot voordeel aan pc. Al die grafische mods die een spel zoveel mooier kunnen maken. Ik heb dat pas ook met Fallout 3 gedaan. Heb dan die NMC Texture pack, een weer mod en een ENB. Maar damn dan ziet het spel er echt super uit man. Lijkt gewoon net alsof je een nieuwe Fallout game aan het spelen bent.