PC gamen is echt geweldig. Er gaat een wereld voor je open, zeker met spellen als Fallout, Elder Scrolls en zo. Lekker rotzooien tot je game er goed uitziet. Nou was deze installatie van Half-Life met cinematic mod vrij simpel, maar toch. Het geeft de speelwereld veel meer detail, en daar hou ik gewoon van.
Pff door deze filmpjes heb ik weer veel zin om HL2 te spelen Volgens mij heb ik hem nog nog nooit uitgespeeld
Steambox uit de doeken gedaan: http://www.theverge.com/2013/11/4/5...chine-valves-video-game-console-of-the-future Ziet er wel tof uit, lekker clean en basic maar toch ook best wel mooi. Die prototypes zijn ook wel erg tof om te zien.
Die controller blijft walgelijk. De console zelf... niks lelijker dan de Xbone en de PS4. Al wilt dat niet veel zeggen.
Op dit moment staat er onder mijn tv een HTPC met leuke mid-range specs. Ik ga denk ik een dualboot draaien om te kijken of steamOS mij bevalt.
Joepie, er is weer een nieuwe Autumn Sale! En na de ramp van de Summer Sale heb ik toch maar besloten mijn portomonnee te verstoppen (: Maar ik heb vandaag Final Fantasy VII en Skullgirls gekocht. FF7 wou ik zowiezo nog op de computer en kijken of ik eindelijk een beetje aan het spel kon wennen, want ik vind het niet eens zo'n goed spel die de populariteit afpakt van de goede final fantasy's zoals 6 en 9. Skullgirls wou ik ook want ik ben van plan om weer een beetje in de fighting genre te komen. Laatste fighting spel dat ik heb gespeeld was Dissidia/Soul Calibur IV, 2 jaar geleden al weer denk.
Age Of Empires 2 HD is in de aanbieding. Mensen interesse om de 4-pack aan te schaffen? Die is 14.24 op het moment.
Tomb Raider ook maar een tientje vandaag. Echt een must-buy, want het is een klasse beter dan Uncharted.
Gelukkig de Steam sale is weer voorbij \o/ Had ik nog bijna AoEII HD gekocht, maar ik heb het kunnen weerstaan
Ik heb alleen Street Fighter IV Arcade Edition voor 5 euro gekocht. Waarom weet ik niet, want ik heb totaal geen zin om goed te worden in fighters. Maar één impulsaankoop. Hopelijk kan ik de schade ook beperken bij de kerst sales.