Die games waar je op moet stemmen. Komen die nog een keer langs? Heb ShadowRun gemist als die er uberhaupt was...
You're not alone, Ik heb ook letterlijk alle spellen die meestal terug keren in de sale (bijv. Dark Souls, the Witcher, Chivalry etc.) Heb alleen Borderlands 2 GotY nog niet, misschien een mogelijkheid dat ik die samen met Castlevania koop
Ik zit eigenlijk alleen te wachten op Resident Evil Revelations voor een tientje. Zo'n 1,5 maand geleden had ik die aanbieding gemist, maar die zal deze sale ook wel weer komen.
Left 4 Dead 2 is nu gratis op Steam! Volgens mij is dat alleen nog maar tot vannacht, maar dat is wel genoeg tijd ^~^ Meeste mensen zullen hem al hebben, maar zo niet dan weten jullie het ook weer
Nice Deel 2 alleen de demo van gedaan, mijn pc moet dat ook wel aankunnen. Thanks voor de tip Edit: oeh en Dungeon Defenders is 1.80 nu Iedereen die het spel nog niet heeft, kopen!
Mochten er mensen later in de week of vandaag L4D 2 willen spelen, laat het ff weten. Lijkt me wel leuk om met wat mensen van XBW te doen.
Ik heb ook Papers Please gekocht. Ik kende het spel niet totdat ok de goty nominatie zag op Eurogamer incl erg tof artikel.
Papers please staat nu op -33% Is die al goedkoper geweest dan dat? Nu ik het zie, lijkt het me wel interessant.
Ligt het aan mij of is Steam vandaag erg langzaam? Internet Speedtest is zoals altijd gewoon snel en haal met Steam normaal zo'n 4-5 MB binnen maar kom nu niet verder dan 200 KB.