Ik ben benieuwd hoe de besturing op de PC is dan, op de 360 was het ronduit kut te noemen Ik liep overal tegenaan, omdat mijn hersenen niet begrepen dat de linker stick de oudste broer is en de rechterstick voor de jongste.
Hm, ik ben ook wel benieuwd hoe ze de besturing naar PC hebben omgezet. Niet omdat ik het kut vond, maar... er zijn geen 2 sticks op een PC. Ik zorgde er iig altijd voor dat diegene die je bestuurde met de rechterstick ook aan de rechterkant liep. Problem solved.
Dat lukt niet altijd vooral in bochten bleef ik telkens hangen Dat plaatje is een perfecte beschrijving van mijn ervaring
Staat inderdaad in de beschrijving van de game. Maar in de settings/launcher van de game kan je echter keyboard controls instellen (wasd en pijltjes). Heb het zelf nog niet getest en een controller lijkt me ook makkelijker om eerlijk te zijn .
Agarest: Generation of War is nu een flitskorting... Damn, die wou ik hebben, maar ik hou mijn portomonnee toch dicht :3
De steam sales zijn de ideale manier om voor weinig geld een hoop goede games aan te schaffen. Ik zie een hoop mensen een fortuin uitgeven aan next-gen consoles en games, om dan vervolgens bij de steam sales op het geld te gaan letten. Ik haal veel liever nu een stapel games via steam, dan dat ik één retail game in de winkel ga kopen voor 50 euro.
Heeft iemand een Snow Globe kaart #1 voor me? Enige wat ik te ruil heb is een Summer Sale kaart van Tomb Raider.
Verzamelen. Heeft even veel nut als achievements. Volgens mij kun je er ook een badge van craften als je ze allemaal hebt, maar... ook dat heeft verder geen nut volgens mij.
Als je een badge craft krijg je ook een item. Ik had bijvoorbeeld een kerstmuts gekregen die je kan gebruiken in TF2. Als je extreem veel geluk hebt kan je een exclusief item krijgen die waarschijnlijk wel 200 euro waard is
Hmmm dat betekent dus kaarten kopen totdat je zo'n ding wint! Of gokken. Yey Ik heb trouwens wel kaart 1 voor je, dulle. SteamID = Bokxie