Ik heb vorige week een wired controller gekocht en speel nu meer op de pc. Voordeel is dat de vrouw dan tv kan kijken en ik in de woonkamer met hoofdtelefoon en controller kan gamen ;-)
Weetje, fuck die Steam sale's, haal volgende week wel Fifa 13 en dan heb ik genoeg games gekocht dit jaar .
Same here. Moet nog Metro 2033, Syberia 1 en 2, de laatste 3 Walking Dead episodes, de Trine Collection en Legends of Grimrock spelen Verslavende shit die Steam Sales
Ik ben wel genezen van Steam Sales. Alleen toen ik net een nieuwe PC had sprong ik er bovenop. Alleen was ik nu net een crappy social city building game aan het spelen. Best leuk, maar je krijgt al snel genoeg van al het geldklopperij om fatsoenlijk verder te gaan. Dus, ik zoek Sim City 4 op Steam op, en wat blijkt. In de aanbieding! €4,99. Zal vast al eens goedkoper zijn geweest, maar ja. 1 vraag voordat ik het eventueel koop. Wat ik vast al eens eerder zal hebben gesteld. Is er een 'endless' mode in SC4? Ik heb niks tegen goals, maar ik wil niet dat er op een gegeven moment een scherm komt met YOU WIN en dat je helemaal opnieuw kunt beginnen. Al het werk om de stad op te bouwen voor niks.
Ik heb hem zojuist gekocht. Kan als die geinstalleerd is wel even voor je kijken ! Edit : O zo te zien hier boven dus wel.
Haha Viral Marketing. Jeej. Wordt wel wennen. Bij SC4 heb je veel meer controle over alles dan ik gewend ben. De laatste vergelijkbare (full)game die ik heb gespeeld is Constructor. Daar hoefde ik niet op zo veel te letten. Alleen al die geluidseffecten
Steam sales is vet. Deus Ex: Human Revolution is nu ook met 75% afgeprijsd. Fallen Enchantress met 50%, een erg veelbelovende 4X TBS game. Leuk dat er zoveel mensen hier Grimrock kennen. Zeker een aanbeveling, wanneer je bekend met met de oude dungeon crawlers.
Vandaag weer leuke sales! Deus ex, mass effect en mass effect 2 deluxe edition alledrie samen voor 17 euro.
Spel ziet er geniaal uit, ook het vervolg Chaos on Deponia. Nu heb ik de flash sale gemist En als die gister 5 euro was, dan weiger ik nu om 10 euro te betalen. Maar het spel staat nu op mijn radar. Gelukkig komen de kerst sales ook weer snel.