Een lijstje met toppers die nu in een aanbieding zijn: Dishonored - 24,99 Borderlands 2 - 24,99 Deus Ex: HR - 4,74 Dragon Age: Origins Ultimate Edition - 8,99 Mirror's Edge - 2,99 Batman: Arkham City - 4,74 (GOTY Edition 7,49) Zijn er nog een hoop meer, maar deze vallen me nu op .
Ik zag in een review van een ervaren adventure gamer dat hij hem in 12 uur heeft uitgespeeld. Maak daar maar minstens 15-20 van.
En de schade van vandaag is batman arkham city (8 eur) en gta IV complete edition voor 8 eur. Nu nog ff een half jaar vrij nemen dan komt alles goed!
Ik vond het een mooi genre maar ik begrijp dat het niet iedereen aangrijpt. Je moet er veel tijd inzinken om er plezier uit te halen en je moet ook wat eigen verbeeldingsvermogen gebruiken tijdens het spelen want echt visueel is het genre niet. Wat ik misschien wel het mooiste vind is dat je je eigen draai geeft aan geschiedenis, daarom ben ik ook bijvoorbeeld liefhebber van de Civilization games.
nou misschien is het het feit dat ik gewoon niet zoveel tijd in een game kan stoppen dat het me niet aanspreekt. Punten die jij geeft doen dat wel namelijk.
Heb je weleens een Civilization game gespeeld? deze zijn sinds deel 4 een stuk toegankelijker en potjes hoeven niet lang te duren als jij daar geen behoefte aan hebt. Misschien een aanrader, deel 4 kost niets meer
Ik kies gewoon de mooie deals uit. Alleen toegegeven, je koopt dan toch spellen die je op voorhand nooit gekocht zou hebben. Ik heb nu The Witcher 2 gekocht voor 7,50 euro. Eigenlijk geen interesse in zo'n spel, maar voor zo'n prijs kan ik hem toch niet laten liggen. Iedereen is altijd lovend over dat spel, dat moet ik dan toch met eigen ogen zien. Maar goed, heb nu Max Payne 3, Batman Arkham City GOTY en The Witcher 2 voor totaal 27,50 euro. Als je op dit soort deals wacht, ben je wel veel goedkoper uit dan nu een spel kopen voor 60 euro. Als ik een spel koop van 60 euro en ik speel het maar 3 uur, dan is het zonde. Maar voor 7,50 kan je niet echt een miskoop begaan.
Fallen Enchantress en Warlock: Master of the Arcane zijn ook goede TBS game, maar dan met een fantasy inslag. Vooral Warlock speelt op een relatief hoog tempo voor een TBS game. Het gaat daar vooral om het oorlogvoeren. Fallen Enchantress duikt de diepte in met uitbegreide 4X (explore, expand, exploit, and exterminate) gameplay. Grimrock is nu ook 75% afgeprijsd, voor degenen die op zoek zijn naar een uitdagende dungeon crawler ervaring op het gebied van combat en puzzles.
Die tutorial in Crusader Kings 2 legt je ook niets uit, ik voel me nog steeds in het diepe gegooid na een goede uur in de tutorial gestoken te hebben
Het is wel jammer dat je dit soort dingen moet gaan kijken of het zelf maar moet uitzoeken als je zo'n complexe game neerzet en geen goede tutorial maakt. Ik kom er wel hardleers uit, hoop ik