Hopelijk doen ze weer een keertje wat GFWL games in de sale! Ik heb nu Iron Brigade gekocht, wel boeiend spel.
Wat is het probleem met GFWL eigenlijks? ik zie altijd zo'n drama erover gemaakt worden maar ik heb zelf nooit als dramatisch ervaren en het word nog steeds gebruikt door developers/publishers.
Het is verschrikkelijk slechte DRM, het eet geheugen en tracked een hoop nutteloze zooi zodat Microsoft je op andere websites een advertisement bukkake kan bezorgen. Verder is de connectie met GFWL altijd verschrikkelijk omdat in de meeste multiplayer gevallen het op personal hosting afgaat ipv dedicated servers.
Jammer trouwens dat die nieuwe Simcity zoveel moet kosten, en als je alles wilt ben je al helemaal veel kwijt Hmm, via andere sites is ie 30 euro voor normaal en 50 euro voor Limited, da's al wel wat beter
Dat is juist het erge. Voor zo een oude game zo een slechte prestaties. Zelfs op de PC die Crysis 2 en Witcher 2 op Ultra kan draaien kakt de framerate soms in tot onder de 10
Helemaal niks mis mee. Ik vind het opzich best wel makkelijk, DLC kopen met Microsoft Points, ik zeg ideal. Ik heb nu wel een best aantal: 14 ; Bulletstorm, The Club, DiRT 2, Fable 3, Gotham City Impostors, GTAIV, Insanely Twisted Shadow Planet, Iron Brigade, K&L: DM, Operation Flashpoint: Red River, Red Faction: Guerrilla, Section 8, Section 8: Prejudice, Dawn of War II. Allemaal met Steam sales gekocht.
Inderdaad, en het zijn ook nog leuke spelletjes! Ik vermaak me er goed mee! vooral Dawn of War II is een goeie game.
https://www.humblebundle.com/ Holy shit. Best HB ever. THQ is wanhopig om maar niet failliet te gaan.
Jammer dat ik Red Faction, Metro en Darksiders al heb en geen interesse heb in die andere. Behalve SR3. Maar ik ben momenteel nog te cheap om zelfs maar 6 dollar uit te geven.