Jup, maar ik had em al en iedereen die ik ken ook, dus ik dacht ik drop de key hier maar. Mooi dat ie in goede handen is gevallen
Ja, ik hoopte dat het die was met GFWL; oftewel met achievements. Helaas. Dat is blijkbaar pas bij Dawn of War II.
Ik zou zelfs via de koelkast op achievements jagen als het kon! Nee, maar het zou toch leuk zijn geweest als het die was? Xbox Achievements >> Steam achievements. (nou ja, deze heeft geen enkele vorm van achievements )
Haha, weet ik. Maar zo een hoer ben ik niet. Ik vind ze leuk, maar ik ga er geen extra geld voor uit geven. (maar mocht mijn huidige telefoon het een keer begeven is de kans natuurlijk wel groot dat ik voor Windows Phone ga; ik heb al kunnen oefenen met Windows 8 )
Ik heb het eventjes gespeeld. Vond er niet veel aan. Maps zijn imo ook te groot. Een grote 'Meh' krijgt het van mij.
Ik open zojuist mijn Steam staat er in mijn library ineens Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad. Heeft iemand dat dan aan mij gestuurd of heeft Steam weleens gratis games die je kunt downloaden ofzo?? Het zei me niks namelijk..