1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote "video-edit en montage" topic

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door scarluuk, 25 jun 2009.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren de nieuwe Final Cut Studio 3 geïnstalleerd. Binnenkort maar 's de nieuwe functies gaan ontdekken.
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar heb je hem vandaan? Zelf wacht ik liever op een nieuwe Expres aangezien Final cut pro 2 me erg zwaar viel...
    De functie in de nieuwe FCP om via iChat met het editten mee te kijken is overigens wel een erg coole future die me we handig lijkt :thumbs:
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nieuwsgroepen ofcourse..
    /Mod We weten onderhand wel dat je alles wat los en vast zit download, dat is verder niet interessant! - Gerjan
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Zit ik al een tijdje niet meer op (binnenkort als mn Mac Mini download/media center er staat weer ;) )

    Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen met de FCP !

    Edit: Voor de geïnteresseerden in het "Rot8ion" project dat ik eerder liet zien. Ik heb nu een totaal overzicht gemaakt van de footage die ik ervan heb. Vorige week ook op Extrema geschoten dat je kunt zien vanaf 3.50 minuut ongeveer. Morgen ga ik er nog aan tweaken om de timing goed te krijgen maar je krijgt wel een beeld van het concept.

    Er zit wel een wachtwoord op aangezien het nog niet "final" is maar voor mijn mede XBW vrienden ;)
    Het wachtwoord: "rot8ion"

    Rot8ion op Vimeo
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2009
  5. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Snel scrollende titelbar is irritant, had je beter gewoon stilstaande tekst in kunnen faden ofzo. Geklets tussen SpeedJ en die ander duurt ook te lang, helemaal omdat we niks horen. Raar zoomende logo is ook niet echt super.

    En het slechtste, er zit andere (irri)muziek onder! Je hebt al het geluid weggeknipt terwijl juist dat interessant is.. (Was het geluid zo slecht?) Nu heb je echt het gevoel dat je alleen maar naar knopjes en schermen zit te kijken. Het filmpje verteld erg weinig. Als ik niet had gelezen wat Rot8ion is wist ik nu nog niks.
    Daarnaast zijn bepaalde overgangen ook echt te iMovie .. (spinning cube 8))

    Nee wordt er niet blij van :+
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Spinning Cube is iMovie! :+
    Je haalt de essentie uit de film door er inderdaad irritante muziek onder te zetten en je niets van conversaties hoort. Ik had die uitleg aan de begin van de film wel willen horen! :)
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Fixed :+
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Het geluid wat ik opnam verschilde teveel van elkaar om mooi over te laten lopen in mijn optiek. Jullie hebben gelijk dat er meer uitleg in de filmpjes moet komen. Ik ben ook totaal geen professional dus neem jullie tips en adviezen in ontvangst ;)

    De "irri" muziek blijft smaak (Aphex Twin....) maar qua tijd en sound vond ik hem goed passen bij het concept.

    Maar goed, binnenkort Solar en daar gaan we het nog eens proberen, daarna willen we ook wel een filmpje maken met duidelijke uitleg etc. zodat het concept meteen duidelijk is.

    Thanks for watching!
     
  10. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Met sony vegas een nieuwe cwalk fimpje ge-edit, ik vind de effecten wel cool gelukt :)

     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat is een betere record programma dan Fraps? Hoeft niet gratis te zijn. :)
     
  12. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb daar totaal geen id van:9 maar misschien iemand anders wel?
     
  13. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Heren,

    clean en simpel snel ge-edit: Rot8ion op het Solar festival 2009


    Komende winter ga ik me meer verdiepen in het edit/film gebeuren dat Scarluuk als je nog een keer wil helpen ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2009
  14. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    tuurlijk wil ik nog komen helpen :) name the place/time and i'll be there!:9
     
  15. Crackmond

    Crackmond Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Sow !! toffe filmpjes hier !!:D
    Ik kan echt helemaal niks met video, ben ik gewoon te klungelig voor lol
     
  16. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    iedereen kan het als je maar een beetje creativiteit hebt (maar echt een heel klein beetje:9)
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet zelf gemaakt maar wel mee geholpen door crashes te maken en te racen. :D



     
  18. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0



    Geweldig(weet niet of ie al gepost is).
    Ik maakte vorig jaar. ook gta sa edits. alleen me YT account is verwijderd.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2009
  19. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Wel mooi gedaan maar op lange tijd begint het te vervelen omdat er niks gebeurt voor de rest
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2009
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Filmpje gemaakt. Was wat aan het klieren met slow motion. Ik vind het altijd zo jammer dat de kleuren een stuk minder worden op YT. :mad:


     

Deel Deze Pagina