Aantal weken terug begonnen aan Black Mesa, remake van de eerste Half Life. Super gaaf in elkaar geflanst door geloof ik x aantal fans. Ben er nog wel even zoet mee. In principe Half Life in een Half Life 2 sausje .
Ja. Thanks Yerewn. Klopt wel een beetje. Ik vond Yotei misschien wél beter dan Tsushima. Idd ook veel van hetzelfde. Scherp opgemerkt van 黄色. 2 prima games.
Mafia 2 uitgespeeld. Blijft een pareltje. Nu weer bezig met FFX. Ruim halverwege. Tijd om die eens uit te spelen en FFX2 ook eens te proberen.
altijd zwak voor halo. ziet er echt amazing uit. maja blijft t zelfde spelletje wat ik al 6000x heb gespeeld
Hij knalt net zo lekker als het origineel uit 2001, misschien nog wel beter ook. Verhaal is langer en er zijn drie grote nieuwe missie delen toegevoegd. Twee, het voelt aan als Doom, uit 1993, maar dan op een goede manier.
Muziek loopt wat achter lijkt het, maar is ook minder aanwezig. Het lijkt in deze remake vooral om de immersie te draaien. Nog niet zover dat ik dat level kan doen Yi-Long. Remake is in elk geval niet triple AAA prijs, maar zeer de moeite waard. Was echt in een snel tempo door de eerste missie heen. Cutscenes zijn oogstrelend en wat games betreft een beetje als interstellar.
Ik heb trouwens nog een sealed copy van Halo Reach liggen. Ben benieuwd of die ook 1500 dollar waard is zoals die Modern Warfare 2 copy waar laatst een of andere chick blij mee werd gemaakt.