Eindelijk weer wat andere achievements op mijn gamertag dan WP games. Het zou altijd al zo ver zijn gekomen, ik had em niet voor niks gereserveerd staan. Het is gewoon een beetje naar voren geschoven.
Haha, ik ben bij de eerste setup even aan het staren naar het Where Do You Live scherm! Ik weet, ik weet. US! Maar laat me nog even twijfelen. Ierland is zo een awesome land!
Ierland is het land van groen. Xbox ook! Dat past goed! (je wilt niet bij mij in de buurt zijn als ik een keuze moet maken, ook al is het voor de meeste mensen niet eens een keuze te noemen ) Maar goed, US it is! Spoiler Wat staan ze toch mooi gebroederlijk naast elkaar. edit: Update! Spannend Vind het spijtig dat ik geen cablebox ding heb. Had graag het WK gekeken icm die WK app.
Ebay.de. Moest wel iets meer doen dan normaal. Ze wilden even checken of ik geen hacker was. Dus belde ze een keer naar mijn telefoonnummer en moest ik terugmailen welk nummer ik te zien kreeg. En toen kreeg ik de code.
Afgelopen Woensdag m'n XBone ontvangen. Ben blij dat ik hem er eindelijk bij heb staan. TV is een Panasonic P65ST60.
Aan het einde van de dag zeg ik:"Kom schat, we gaan nog even naar de Media Markt om prijzen te vergelijken". Staat daar toevallig ook een evenement wegens de launch van de Xbox One. Snelste ronde wint een prijs. Ach vooruit, laat ik ook eens meedoen. "Nr1 tijd tot nu toe is heel snel hoor, gaat waarschijnlijk niemand meer onder", hoor ik om me heen. Ik denk "WTF, we zien het wel. 3 rondjes met alle assists aan, in een F1 auto op het Top Gear track is misschien niet mn favoriet, maar nooit geschoten is altijd mis". Tadaaaaaa! Dik onder de snelste tijd...... Ik dacht dat ik een aai over mn bol kreeg, later hoorde ik dat je een game mocht uitzoeken. Nou, de nr2 mocht een game uitzoeken. De nr1 won een Xbox One!#hatseflats #indepocket #forzamotorsport5