Xbox One Elite 1tb console - Xbox One Elite controller - Killer Instinct - Ryse - Forza 6 - Gears of War Ultimate Edition - Rise of the Tomb Raider - Rare Replay - Xbox Live 1 year My body is ready ;-)
Whahahahah, ik zit nog te twijfelen man..... niet weer al die grinds... ;-) Was er net klaar mee op de ps4, had geen zin meer, maar ja.. misschien wel erbij nemen ivm de elite controller ;-)
Ik zit je te fucken. Zeer zeker niet doen. De grind is al bizar, laat staan dat je het nog eens overnieuw moet gaan doen. Mocht je toch wel Destiny kopen, laat ff weten. Kunnen we elkaar helpen via Recruit-A-Friend. (Shader, emblem, sparrow, 2 emotes en een zwaard.)
Nu ik dit lees heb ik bijna weer spijt dat ik voor GameMania aanbieding ben gegaan (standaard controller voor 30 euro) Geen plaatjes posten als je hem hebt hè
Ook alweer zo'n mooie Lunar... ...kom ik dan, met m'n zwarte controllertje. The Witcher maakt dan weer een hoop goed. En bij elkaar voor 60 piek, da's ook wel lekker
Echt een fijn ding hoor de Lunar. Ik weet niet of de standaard zwarte nu ook wat is verbeterd. Maar als ik vergelijk met m'n launch controller is het nogal een verschil. Vooral de bumpers/shoulders zijn heerlijk op de Lunar.
Die verbeteringen heeft de reguliere controller gelukkig ook gekregen. Al met al voelt die een stuk fijner aan dan de twee launch controllers die ik heb liggen.