Hahahah weet nog wel met de release dat de japanners dik zaten te klagen omdat die te groot was! Dat was gewoon hilarisch om te horen!! Ik heb ook altijd de grote gehad, kon niet wennen aan de kleine....Bigger is better
Wat zijn eigenlijk de titels die niet backward compitable wezen? Kan dat beter vragen dan welke dat wel zijn,aangezien dat er erg veel zullen zijn
Bedankt Uhm die Star Wars jedi academy,maar is die een beetje aan te raden? Want kwa beelden vind ik hm beter dan KOTOR uitzien,maarja kan ook liggen aan de resoltie van de filmpjes uiteraad. Maar hij leek me wel tof
Ik vond het een vermakelijke game. Het is wel heel anders dan KOTOR, KOTOR gaat veel dieper. Dit is meer een vermakelijke hack 'n slash-game met wat mogelijkheden tot upgrades van je force powers.
Je kunt dus je eigen karakter custemizen,cool Maar het spel is wel een beetje groot genoeg,of ben je er snel doorheen?
Deathrow heel veel lol aan gehad, lekker tegen vrienden opnemen en elkaar de kloten in helpen i.p.v. te scoren Vanaf nu een petitie om een 360 versie te laten ontwikkelen, sick graphics en uitgebreidr ofcourse
Ik heb echt hele goede herinneringen aan de oude vertrouwde zwarte doos en af en toe mis het wel. Het was toen ook heel anders als nu, met name Xbox LIVE. Nu is het allemaal zo ongelofelijk uitgebreid met een zee aan features en opties. Ook mis ik de duistere kant en de kleinere community wat de Xbox toen had. Iedereen had toen een PS2 en echt veel Xbox-spelers had je nog niet, maar het werden er wel steeds meer. Zeker toen Halo 2 uitkwam. Nederlanders op Xbox LIVE kwam je toen ook nog niet veel tegen aangezien je perse een Credit Card nodig had en nu is het natuurlijk veel toegangkelijker geworden. Gelukkig had en heb ik zeer makkelijke ouders, dus ik mocht toen hun Credit Card gebruiken en gelukkig maar! Fable was trouwens echt een topper waar ik aardig wat uren in heb gestoken en dat geldt ook voor de Splinter Cell titels, maar de beste herinneringen heb ik nog steeds aan Burnout 3: Takedown en Halo 2. Dat waren voor mij echt dé toppers en ik zat soms dag en nacht deze games online te spelen. En ik zweer je, ik heb nog steeds die oude telefoon/fax geluiden in m'n hoofd bijv. als iemand online kwam of als ik een bericht kreeg in Burnout 3: Takedown. Geweldig! P.S. Is het jullie weleens opgevallen dat die geluiden van het Xbox Dashboard zijn terug te vinden in Halo 3? Luister maar 's goed bij die computers in de basis op Standoff.
Ik heb er destijds 1 gehad, maar speelde er eigenlijk nooit op omdat ik altijd op de pc aan het gamen was. Kon je toen ook al achievements halen trouwens? Of is dat echt bij de 360 begonnen?
Ja, maar er zijn gamers die het niet op een eerlijk manier verdienen. Meer zeg ik niet, maar misschien snap je wat ik bedoel.
Heeft iemand misschien nog de technische specs van de eerste X Box? Misschien leuk te vergelijken met die van de 360,want sommige 360 titels hadden volgens mij wel nog op de gewone X Box gekund
Ja deze game haalde volgens mij wel het uiterst uit de bodem van de X Box,maar hoeveel beter denken jullie dat hij zou zijn op de 360? Hoeveel beter zou hij kwa Graphigs zijn? Resolutie? En met laadtijden?
Halo 1 multiplayer Met z'n vieren op de bank Geen schilden Alleen rocket launcher Oneindig granaten Hang 'em high = WIN
Ben deze weer aan het spelen,nu heb ik hm al eens uitgespeelt naar de neutrale kant en nu wil ik dus voor de Jedi kant gaan. Maar ik heb een paar vragen,maakt het type karakter ook iets uit op de dialogen? Want ik zag een filmpje van Atton als die nog in die lazer tralies vastzit en dat jij als Jedi meisje binnenkomt. En hij geeft dan de vraag ' are you an angel' Nu speel ik een vrouw maar bij mij begon die al meteen over mn ondergoed En nog een vraag,als je Czerka helpt op de eerste Planeet Telos gaat dat dan naar de scores van de dark site?