1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het ' heimwee naar oude xbox ' topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door MaxxRaptor, 10 jul 2008.

1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb ook heimwee....:'-(

De begintijd van de xbox was echt gaaf. Ik had altijd Nintendo consoles en vond dat gameplay belangrijker was dan graphics. Tijdens de lancering van de xbox speelde ik in de winkel DOA3...:eek: Dat was zo mooi, zo snel, zo vet. Gelijk een xbox gehaald. Ik had maar een paar games, maar ze waren wel echt goed.

En toen kwam xbox live. Wat was dat vet in het begin. Er waren nog niet veel nederlanders online. En er waren niet veel online games, dus je speelde vaak met z'n allen hetzelfde. Dus veel mensen kon je (van naam).
    Dat mis ik nu wel, omdat elke game online is tegenwoordig, spelen je friends vaak genoeg games die jij niet hebt.

Daarbij waren er in het begin een aantal xbox challenges om xbox live te promoten. Moto GP, Midtown Madness (ook zo'n superleuk spel en met een hele gave event in Utrecht) en later mijn favoriete racespel ooit, PGR2. Ik kon aardig meedoen met racen en heb zo toch een paar gratis games kunnen winnen.

Nu staat die mooi in z'n doos. Want ook de eerste xbox had helaas z'n kuren. Ik heb 'm zeker twee keer opgestuurd en in de laatste periode liep die vaak vast. Maar de leuke herinneringen blijven.

2. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik had de PS2 al met de release en kocht pas een paar jaar later de Xbox, dus was niet echt onder de indruk van de graphics. En vond de games op de PS2 ook vetter als op de Xbox, met GTA, Jak & Daxter, Ratchet & Clank, Metal Gear Solid, Resident Evil. Maar al deze games komen nu ook naar de 360. Met uitzondering van Jak & Daxter, R&C en MGS (Die voor mij zijn pracht en praal na deel 1 kwijt was).

Laatst bewerkt: 6 aug 2008
  3. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Knap dat je na een paar keer spelen tot die conclusie kan komen

4. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    @ Pacboyslim

Voor het eerst dat ik dat hoor,mijn eerste X Box had op een gegeven moment last van een klemmend duurtje wat ik ook bij mn eerste 360 heb gehad:)
    Maar nog geen verdere problemen in het algemeen,heel af en toe een vasthangertje maar that's it.

Laatst bewerkt: 6 aug 2008
  5. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Welke kant heb je uitgespeelt,Open palm of Closed fist?

6. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Gister was het weer zover,ring of death.
    En dit zijn nu net de dingetjes die ik bedoel,wat die ouwe zwarte reus niet had.
    Extra heimwee nu.

Deel Deze Pagina