1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Het "Ik zoek games" topic

Discussie in 'Games' gestart door Willem, 11 nov 2009.

1. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zoek een soort hack en slash spel dat je co-op kan spelen op 1 xbox. heeft iemand enig idee of er zoiets bestaat voor de 360? iets in de trant van lord of the rings waar je co-op kon spelen op de oude xbox, of iets van nintey nine nights maar dan met co op?

alvast bedankt

2. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Dynasty Warriors 6.

Je moet er echter wel van houden.

3. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    is die al uit? want heb die nog nooit in een winkel gezien....
    op marktplaats zie ik wel Dynasty Warriors 5 staan. of is die niet goed/kan je geen co op?

Laatst bewerkt: 3 jan 2010
  4. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    DW6 is al uit. Vanaf 2006 of 2007 zelfs al.

Even alles op een rijtje:
    Je hebt (even de "recentste"):

Dynasty Warriors 5 (voor oude xbox. Doet het niet op de 360. DW4 daarentegen weer wel.)
    Dynasty Warriors 5: Xtreme Legends (of iets...)
    Dynasty Warriors 5: Empires
    Dynasty Warriors 6
    Dynasty Warriors 6: Empires

Alles is al uit, maar niet alles kom je even vaak tegen in NL. Ikzelf heb nog niets van de Legends reeks in de winkels gezien. Ze zijn wel te bestellen (Legends weet ik niet).
    De Legends versies heb ik zelf nog nooit gespeeld dus kan je niet vertellen wat dat is.

Het komt er op neer:
    Bij de 'gewone' DW's (DW6 bijvoorbeeld) speel je een personage in de tijd van de Drie Koninkrijken in China (Shu, Wu, Wei).
    Het spel heeft veel personages waar je in het begin even mee overdonderd wordt en je overal maar de balle van snapt (van het verhaal).
    De single player is de "Moussou mode".
    Kies een personage en hak steeds level na level 9348232 vijanden dood. 9 vd 10 keer geldt: Je wint als de leider van de vijanden dood is, en je verliest als je eigen leider dood is.
    Er komt geen strategie bij kijken. Aan het einde van het spel heb je een paar miljoen keer de X knop ingedrukt. Graphics stellen niet zo veel voor en er zit niet veel variatie in.

Nadelen: Weinig variatie, als het verhaal je niet interesseerd zeggen al de personages je niks, matige graphics.

Voordelen: Als je het verhaal interessant vindt wordt het spel veel leuker, je kunt met 2en spelen, Gave muziek altijd bij deze serie, lekker hakken.

Voor de Empires varianten geldt hetzelfde als hierboven maar de levels volgen niet gewoon achter elkaar maar na elke veldslag kom je terug naar de 'strategische map'. Denk aan Rome Total War.
    De individuele moussou mode uit de 'gewone' serie maakt plaats voor de Empire mode: Een soort risk. Val je een gebied aan dan krijg je een veldslag die vergelijkbaar is met de veldslagen uit de gewone DW reeks.
    Doel is om China te veroveren.

Zelfde nadelen als gewone reeks. bijkomend voordeel is het strategische element.

Ikzelf vind het verhaal interessant waardoor de veldslagen en personages meer tot hun recht komen. Termen als de slag bij Chi Bi, Hu Lao gate of de Wu Zhang plains roepen bij mij meteen beelden op. Vind je het (op den duur) interessant dan heeft het zeker een meerwaarde. Om die reden vind ik deze reeks erg leuk. Lekker hakken op goede muziek waarbij je het verhaal van de 3 rijken kent. DW4 en DW5 zelf helemaal grijs gespeeld. DW6 wil ik nog eens kopen en DW5 Empires heb ik bij iemand anders regelmatig gespeeld en komt over een paar dagen door mijn brievenbus.

Dus:
    De reeks is toegankelijk omdat het makkelijk is (de manier van spelen dan) en je kunt lekker coopen.
    De graphics daarentegen en de variatie laat te wensen over. Als het verhaal je niks boeit kun je ook gewoon gaan hakken alleen denk ik dat je het spel dan sneller links legt.

En nu ga ik slapen! Weltrusten.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    had vroeger een rts waar je dieren kon mixen met elkaar (een tijger met een chiimpansee en een krokodil bijvoorbeeld), dan had je daarmee je eigen leger.

iemand enig idee hoe dit spel heet?

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.microsoft.com/games/impossiblecreatures/ ;)

7. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Is prototype een beetje te spelen op een laptop?

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ligt er aan welke laptop je hebt! ;)

Op deze website kan je testen of jouw laptop geschikt is om Prototype te spelen.

9. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde meer zonder muis enzo.

10. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek pc games die een beetje lijken op Fable. Dus vrij makkelijke actie game en misschien wat rpg light elementjes en puzzels.

Oblivion en Fallout zijn geen opties.

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @skull: nee, je hebt wel echt een muis nodig gezien je daarmee rondkijkt en acties doet etc.

@Tyspolir: Mass effect (1/2)?

12. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als je kan counter-striken met een touchpad kan je ook wel prototype spelen met een touchpad :+.

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja tuurlijk kan het. Maar ik vind het gruwelijk irritant en kan er echt niet tegen8)

14. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie, ik zal het doorgeven. Hoewel het misschien te shooterachtig is. Maar kan je bv ook door de game spelen zonder te schieten?

15. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat ik die niet werkend krijg op Windows 7 zeg :mad: Heb ze beide thuis liggen namelijk :D

16. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Jammer, anders konden we een potje spelen. Ik heb ze ook allebei nog :+

Had een multiplayer via LAN gedaan met mijn broer en dat liep helemaal niet gelijk. We speelde als het ware ons eigen spel. Ik was aan het winnen op mijn pc en hij was aan het winnen op zijn pc. Dat was raaaar 8)

17. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    hey miss dat jullie mij kunnen helpen :)

ik zoek namelijk een goeie actieve online strategie game.. niet sf shit, gewoon II wereld oorlog.
    ik namelijk eergister CodeName: Panzers - cold War gekocht maar deze is helemaal niet druk in de online mode.. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

groeten.

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Company of Heroes.
    Company of Heroes.
    Company of Heroes.
    :)

Als je Company of Heroes Anthology koopt krijg je de game + de twee uitbreidingen.

Edit: demo

Laatst bewerkt: 19 feb 2010
  19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Company of Heroeeeeeees! Ik speel het zelf ook af en toe, stuur maar een PM als je gaat spelen.

20. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Company of Heroes Tales of Valor heb ik.. maar goed bedankt ik kijk even hoe duur ie is!_O_

Deel Deze Pagina