1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het kleine computer probleempjes topic

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Stripe, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik zet het maar even hier neer:

Ik krijg die gene niet uitgelijnd onder die andere. WTF moet ik doen om het goed te krijgen? Is voor een offerte die bij ons project hoort dus het zou wel fijn zijn als ie netjes onder elkaar staat net als de andere :D Heb hem net ook op valuta gezet maar maakt geen verschil, hij blijft iets naar rechts gaan :mad:

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je verliest geen gegevens, en als je je computer aanzet en naar het menu gaat waar veilige modus ook tussen staat moet ook systeemherstel staan geloof ik...
    Het is geen valuta in ieder geval want anders zou er wel een euro tekentje voor staan :p

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Dat zag ik ook, toen heb ik hem veranderd in Valuta (zoals in mijn bericht staat) maar dat maakte ook geen verschil. Had geen zin om weer een nieuw plaatje te maken ;)

4. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Staat er niet toevallig een spatie of tab in o.i.d.?

5. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik zat met een klein probleempje. Die hoort hier niet precies, maar ik heb geen zak idee waar wel.
    In ieder geval, als ik films download. Hoor ik geen geluid, bij de meeste films gewoon wel, maar bij sommige films niet. En het is niet dat er helemaal geen geluid is, want de achtergrond geluiden/liedjes hoor je gewoon normaal, maar de stemmen van de acteurs/actrices zijn extreeeem zacht.
    Kan hier iets aan gedaan worden? BTW ik heb Windows media player 11 en VLC. En bij allebei hetzelfde probleem.

6. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb ook een probleem.
    Na een nieuwe install van windows is de afstand tussen bureaublad pictogrammen verkleind, zo ziet het er nu uit:

En ik wil het zo hebben;

Pleeeeeeeeease help mee!

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    edit: heb het al

Laatst bewerkt: 26 feb 2009
  8. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Niemand ^?

9. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Zijn de pictogrammen zelf ook kleiner?

Dan moet je even rechtermuis op bureaublad > beeld > normale pictogrammen (of grote, als dat is wat je wil)

10. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Doet het niet :mad:, Hij geeft de lange namen ook anders weer. Veel sneller woorden onder elkaar zeg maar als je vergelijkt

11. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Hmm heb je iets met je resolutie gedaan of je dpi instellingen ofzo? :confused:
    Anders weet ik 't ook niet 8)

12. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik wil dus een film afspelen (.mp4) in Quicktime player aangezien ik dit niet in windows media player kan doen, die ondersteunt dit formaat niet.

het beeld is ok, maar ik krijg mijn ondertiteling er niet bij te zien, hoe kan ik dit doen ??

ff wat praktische info :

Quicktime player versie 7.2 (het is de gratise versie)
    film formaat is dus .mp4 en ondertiteling is .srt
    filmnaam en ondertitelingnaam zijn hetzelfde dus hieraan kan het niet liggen.

Laatst bewerkt: 27 feb 2009
  13. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Lenny of iemand anders met vista, kan je hier even bij kijken wat de waardes zijn

Bureublad>Rechtermuisknop>Aan Persoonlijke...>Kleur en vormgeveing>Eigenschappen van klassieke...>Geavanveerd>En dan kijken in de lijst bij ruimte tussen picogrammen horizontaal en bij verticaal <3

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Verticaal: 48
    Horintaal: 78

Bij mij zijn het nog de default instellingen.

15. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Thanks, nu klopt het weer! :thumbs:

16. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    Heej ik heb een vraagje, ik heb een nieuwe interne harddrive gehaald.

nu is mijn bedoeling om de oude eruit te halen en de nieuwe te vervangen en daar vervolgend windows op te instaleren. en zodra dat gebeurt is de oude harddrive er bij plaatsen en die als data schijf te gebruiken. Is dit mogelijk ? aangezien dat er op mijn oude drive ook een besturings systeem staat betwijfel ik het

17. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Wat is het verschil tussen Internet Explore X84 en de X64 versie? Ik heb ze allebei op me x64 Windows Ultimate staan namelijk

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dacht dat er in de x64 versie minder dinges werkten (sommige plug-ins, ...). Je blijft dus best bij de x86 versie of nog beter... gebruik Firefox :+.

19. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Thanks, ik gebruik Firefox btw ook maar ik wissel af :+

Heb de laatste tijd trouwens best wel veel last van de ± die : vervangt als je een bepaalde knoppencombinatie indrukt. Ik heb dat bijna altijd als ik aan het Control-tabben ben, is er geen optie om dit uit te zetten?

20. NLCandyman123

NLCandyman123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt door de toetsenbordtaal.
    Als deze op Verenigde Staten staat krijg je een : maar zodra je o.a ALT+SHIFT indrukt word deze veranderd naar Nederlands en dan krijg je een ± in plaats van een : .

Dit kun je uitzetten door in de taalbalk met de rechter muisknop te klikken en vervolgens op Instellingen.

Hier ga je vervolgens naar het tabblad 'Geavanceerde toetsinstellingen'
    Hier klik je op 'Schakelen tussen invoertalen' en druk je op Toetsencombinatie wijzigen.

Hier vink je aan: 'Niet Toegewezen' en klik je vervolgens de menu's weer weg met behulp van de OK knop.
    Als het goed is moet het nu opgelost zijn. :)

Als dit niet helpt dan zou je via Rechtermuisknop op de taalbalk > instellingen de Nederlandse toetsenbordtaal kunnen verwijderen.

Suc6:thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina