1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het kleine computer probleempjes topic

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Stripe, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Thanks voor de duidelijke uitleg man!

2. NLCandyman123

NLCandyman123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    No problemo:)

3. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb een redelijk irritant probleem atm.

Veel wat met Direct X te maken heeft crashed, eerst een direct x error en dan crashed de applicatie ook. Bijvoorbeeld Empire: Total War demo via Steam, start op, gebeurt niks en dan bam een Direct X crash. Het gekke is dat als ik een nieuwe Direct X download en wil installeren dat deze ook meteen crashed voordat de install ook maar opent :mad:

Ik draai Windows Vista Ultimate x64 btw.

Alvast bedankt voor de hulp :)

4. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Miss eens helemaal ervan af gooien en dan nog eens proberen er op te zetten?

5. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik zit altijd op draadloos internet op mijn computer (vista), maar vandaag start ik de computer op en het draadloos internet doet het niet. Rechts onderin het beeld staat een zwart icontje en als ik mijn muis er op doe, komt de tekst: 'Ralink wireless lan card not exist'.

Wat moet ik doen?

Edit: Ik heb gebeld naar medion (15 cent per minuut :mad:) en ze zeiden dat de computer uit moest zetten met alle kabels er uit en schakelaartje achter op de pc ook op off moest zetten.

Dan moest ik de schakelaartje achter op de pc weer op on zetten en 5x op de startknop moest drukken. Dan alle kabels er weer in moest doen en de computer aanzetten en tijdens het opstarten DELETE moest drukken, zodat de BIOS wordt geladen, daar moest ik load optimise deffault klikken -> yes -> f10 -> yes. En toen deed alles weer. <3

Hopelijk helpt dit voor de mensen die in de toekomst ook dit probleem hebben. :)

Laatst bewerkt: 3 mrt 2009
  6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wilde ik net PC aanzetten, wilde ie niet opstarten (had ik tijdje terug ook al). Eerst bleef ie hangen op scherm met de teksten als press tab to.. en press del to...
    Hard uitgezet en weer aangezet, krijg ik window met message als:
    Configuratie probleem in ARC-ROM software. Probleem met OSloadpartition.
    Wat de hell is dit nou weer? Nog nooit gehad en hoop niet dat er opnieuw een HDD naar de klote is (deze zit er pas een paar maanden in). Erna startte ie wel gewoon op.

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Met ROM bedoelen ze meestal de BIOS.
    Het probleem wordt vaak veroorzaakt door wen batterij is bijna leeg is.

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hmm ok. En bij oude mobo's (socket A met AMD 3200+ processor als ik me niet vergis) kan je batterij neem ik aan niet makkelijk vervangen? En mocht dat wel kunnen, dan moet het ook weer niet teveel gaan kosten. Las laatst een review van een nieuw mobo waarin je batterij heel makkelijk kon vervangen, maar denk niet dat dat bij mijn mobo het geval is.

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Op mijn moederbord met een AMD 2600+ zit een knoopcel batterij.
    Deze kost nog geen € 3,00

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Inderdaad, zo'n ding als hier rechts onderin boven de blauwe ide poort:

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.930
    Ik heb een vraagje over codecs van windows media player..
    ik download altijd previews van 24 seizoen 7 van www.24fans.net.
    De afgwelopen 2 previews moet je nu downloaden. Eenmaal gedownload, speelt Windows Media Player alleen t geluid af, en geen beeld.
    Ik heb de K-Lite Mega Codec Pack 1.52 Beta, dus ik heb nogal wat codecs lijkt me..maar geen mpeg? wtf is dit, alleen VLC player kan ze afspelen had ik ergens gelezen..waarom niet windows media player?
    Alvast bedankt.
    EDIT: nu heb ik vlc player gedownload (goed playertje!) en daarmee speelt ie t wel af...enig probleempje is dat t bestand (de preview van episode 17) in 2 delen is gesplitst: dus episode 17 preview deel 1 en deel 2...hoe voeg ik die samen? Normaal doe je gewoon even windows movie maker en importeer je de bestanden en plak je ze aan elkaar, maar aangezien t een mpeg codec heeft, kan windows movie maker t niet openen..hoe voeg ik de 2 delen samen tot 1 filmpje op een andere manier?

Laatst bewerkt: 31 mrt 2009
  12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dat is vrij eenvoudig te verklaren: K-Lite mega codec pack heeft niet alle codecs....

Is het geen mkv bestand?

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Laat het gewoon 2 bestanden, lekker belangrijk dat het er 2 zijn ;)
    Als je trouwens KM Player gebruikt en je opent bestand één, doet ie automatisch bestand twee erachter aan, mits de namen een beetje op elkaar lijken, dus xxx-part1 en xxx-part2 pakt ie achter elkaar zonder dat ie stopt tussendoor. Heel makkelijk en ook een topspeler! Speelt nog meer af van VLC (o.a. FullHD zonder stotteren x264 en h264).

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.930
    maar ik wil ze aan mekaar...:'-( de eerste helft is 40 seconden en de tweede helft 9. Hoe lame. :'-(
    Maar thanks!

15. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee waarom firefox mij niet meer automatisch inlogd op al mijn forums enzo? Wachtwoorden en users kent hij anders wel, die zijn opgeslagen maar hij logt niet meer vanzelf in na het sluiten en opnieuw openen van firefox. Deed hij vroeger wel...

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Heb je onlangs je cookies verwijderd? A

Als je bv. aanlogd op dit forum vink je "mij onthouden" dan aan? Anders eens kijken in de instellingen van FF (extra, opties) bij de tab privacy. Bij Cookies zouden de eerste 2 dingen aangevinkt moeten zijn.

17. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Niks verwijderd en vink altijd mij onthouden aan. Alles staat ook nog goed bij tab privacy. Had ik allemaal al gecheckt trouwens ;) Maar daarom vind ik het best raar

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Aaah, what's up met Firefox op mijn PC. Hij valt elke keer uit bij mij... 8)

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    niets te zien in de event viewer?

20. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb sinds ik dual monitor gebruik af en toe last van het volgende probleem.
    De schaduwen van het venstertje dat omhoogkomt als je de muis een paar seconden op een link houdt, blijft soms hangen.

Het is in alle vensters te zien en kan hem alleen wegkrijgen door mijn pc te rebooten.

Iemand enig idee hoe dit komt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina